vargas'ın çıplak sırtı ve yanındaki kız ile göz göze gelince yutkundum. gözlerim vargas'ın sırtı ile kadın ile mekik dokurken kadın hareketlendi.
"ben çıkayım, kolay gelsin size."
vargas üstüne hızlıca eline ilk aldığı sporcu atletini geçirip bana döndü.
"şey görevliymiş de, dolap anahtarımı kaybetmiştim onu getirmiş" dedi yanlış anlaşılmaya sebebiyet vermemek için.
"sen niye çıkarttın üstünü?" dedim sorgular bir şekilde. ne haddimeydi bilmiyorum fakat o an delice bir cesaretle sormuştum işte.
vargas sorguya çekildiğini anlayınca sırıtmaya başladı. sahte bir kızgınlıkla "ne gülüyorsun be!" diyip koluna vurduğumda daha fazla gülmeye başladı.
"of gidiyorum ben ya!" diyip arkamı döndüğümde vargas kolumdan tutmuştu. hala kıkır kıkır gülüyordu, bak ya!
"ya öyle sorunca yüz ifaden çok komik geldi. terlemiştim formamı değiştirecektim sadece."
"anladım." diyip oradaki sandalyelerden birine oturduğumda vargas formasını üstüne geçirdi.
"hadi gidelim." diyip işaret yaptığında ayaklanıp hızlı adımlarla vargas'ın önüne geçtim. ondan bağımsız bir şekilde yürürken arkamdan seslendi:
"trip mi yiyorum ben şu an?" bunu duymam ile adımlarımı biraz daha hızlandırdım. koridor ayrımına geldiğimizde sola dönecektim fakat arkamdan gelen bir güç beni sağ koridora itti. karanlık ve ıssız olan koridora girdiğimizde ne olduğunu anlayamadan sert ama bir o kadar da yumuşak bir şekilde duvara yaslandım.
sonra birşeyler ters gitmeye başladı.
zaman tersine dönüyordu sanki.
bir anda soldu herşeyin rengi. vargas'la aramızdaki mesafe giderek çoğalıyordu, bir anda her şey tersine dönüyordu.
***
SELAMSSS
bilerek bu bölümü kısa kestim merak amaçlı. bir sonraki bölümü uzun yazıcam söz.
sonundan anlar mısınız bilmiyorum ama birşeyler olacak gibi :)
tahminlerinizi buraya yazabilirsiniz ->
çookk öpüyorum iyi geceler 💗