episode twelve ✩

90 16 9
                                    

"son bulsun hayat, bela gözlerinde."

💭💭💭

ebrar'la odaya girişimizin ardından biraz takılıp kendi yatağıma geçtim. telefonuma bu akşamdan kalan fotolar gönderilmişti. açıp fotoğraflara tek tek baktım. son fotoğrafı gördüğümde yüzümde gülümseme oluştu. bu öpüştüğümüz fotoğraftı. ebrar'a döndüğümde muhtemelen o da fotoğraflara bakıyordu.

"ebrar, ilişkimizi herkes bilecek mi?"

"insanların tepkilerini görmeden adım atmak istemiyorum güzelim. zaten görüntülenmişizdir birileri tarafından. ilişkimizi açıklamayalım, ama reddetmeyelim de. olur mu?"

"peki sevgilim."

tekrar telefonuma döndüğümde ebrar bana bir bağlantı yollamıştı. açtığımda haber başlığında bizim isimlerimizi ve dün akşam sahilden çekilmiş bir fotoğraf vardı.

ÜNLÜ VOLEYBOLCULAR EBRAR KARAKURT VE MELİSSA VARGAS BERABERLER Mİ?

Ünlü voleybolcular Ebrar Karakurt ve Melissa Vargas beraberler mi?

2 gün önce kaldıkları otelin havuzunda baş başa görüntülendikleri iddia edilen Vargas ve Karakurt, dün gece de marinanın yanında olan sahilde sarmaş dolaş görüntülendiler.

haber metnini okuduğumda altındaki fotoğraflara göz gezdirdim. öpüşürken görüntülenmememiz büyük şanstı. en azından şu anlık.

tekrar ebrar'a döndüğümde "ben demiştim." dedi.

"havuzda nasıl görüntülendik ya?"

"çalışanlardan gören olmuştur belki."

"ebrar ne görmesi? biri fotoğrafımızı çekmiş bizim. üstelik direkt olarak kapıdan."

kendi dediğimle ufak bir aydınlanma yaşamıştım. kapıdan gelen sesi anımsadığımda bu duruma hak vermiştim.

"çok da önemli değil. en fazla ne olabilir ki?"

"bilmem" dedi ebrar düşünceli bir sesle.

"neyse, uyuyalım şimdi. yarın bolca antrenman ve maç var. yorgunluktan ölmek istemeyiz birtanem. düşünmeyelim bunları tamam mı?"

"hıhım" dedim uysalca.

ebrar kollarını açıp gel işareti yaptığında dünden hazırmış gibi hızlıca yatağına yattığımda tamamen sarmıştı beni.

"ama bekle, yatakları birleştirelim."

istemeye istemeye de olsa yataktan kalktım. ebrarla beraber yatağımı yatağının yanına itip tekrar dibine yattım. aynı pozisyonda beni tekrar sardığında ben de tekrar boynuna gömüldüm. burda kokusunu rahatça hissedebiliyordum. kokusuyla uyumak o kadar eşsiz hissettiriyordu ki.

💭💭💭

sabah uyandığımda ebrar yatakta yoktu. muhtemelen duştaydı çünkü gelen su seslerinden bunu anlamıştım. o an aklıma gelen mükemmel bir fikirle yataktan fırlayıp lavaboya koştum. içeriye daldığımda kapının kilitli olmamasına şükür etmiştim.

dan diye lavaboya girmem ile ebrar şaşkınlıkla bana bakıyordu.

"yuh mile!"

"sana da günaydın sevgilim." dedim ukalaca.

üstümdeki her şeyi bir çırpıda çıkarıp duşa girdiğimde ebrar hala hayretle beni izliyordu.

"ne ya? sevgilimle duş alamaz mıyım?"

ebrar konuşmamla daldığı yerden çıkmış, yüzüme bakıyordu.

"tabii, tabii ki."

"hem ben özledim seni." dedim sırnaşarak.

friends to lovers,ebgasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin