Csak még egyszer 6.rész

9 0 0
                                    

Reggel kialvatlanul keltem, megint. Mint egy zombi. Össze szedtem magam és kifelé indultam amikor tesóm megszólalt.  

-         Jó reggelt. Nem kérsz kaját?

-         Szia... Ez mérgezett?- kérdeztem gyanakodva mire felnevetett.

-         Dehogy. Csak gyere egyél valamit. Suliba indultál, igaz? Nehéz?

-         Nem nehéz ... – válaszoltam meg mindig furcsálva a történteket. Hogy lett ilyen kedves? Hogy lett ez a ház otthon kinézetű? Hogy lett ilyen kedves? Hogy lett ez a ház otthon kinézetű? A pult tiszta volt, tányérok elmosogatva, függöny elhúzva, ami miatt nagy fény jutott be a konyhába, jól megvilágítva mindent. Az asztal tiszta, letörülve, szépen megterítve, étellel. Kenyér, sonka, vaj, tojás.  Eddig fel sem figyeltem a virágos kissé kopott terítőre. – Ez nagyon finom. – mondtam, teljesen őszinten, miközbe beleharaptam a rántottába.  Tényleg finom volt.

-         Kérsz még?

-         Tele vagyok.

-         Későn érsz haza ma is?

-         Miért? – na ez tényleg fura volt. Oké hogy kedves, de ezt is megkérdezi? Mikor lett ez ennyire olyan mint egy szülő?  

-         Ja, semmi, csak gondoltam beszélhetnénk este. Nem éjfélkor, hanem este. – emelte ki az utolsó mondatot.

-         Jóó. Köszi a reggelit. De nekem indulnom kell. Elkések.

-         Persze. Szia.

-         Szia. – léptem ki az ajtón, becsuktam, majd kifujtam a levegőt. Ez nagyon fura volt. Sose láttam ilyennek. Reggelit csinál? És beszél velem? Érdeklődik? Ez kedves, de nem elég hogy megbocsássak, és elfelejtsem a múltat. Közel sem elég.   Amikor beértem az iskolába Gery várt rám.

-         Szia. -köszönt kedvesen.

-         Szia.

-         Hogy vagy?

-         Élek. Te?

-         Én is élek. Jól élek.

-         Örülök. – mosolyogtam rá. Mire visszamosolygott.  Az ellenállhatatlan mosoly. Most mintha ellenállható lenne. Jó, persze még mindig imádni való.

-         Mivel kezdünk?

Óra közbe karikatúrákat rajzoltunk a tanárról. Alig bírtuk visszatartani a nevetésünket. Baloghot nagy szemmel, és karakteres állal, kis felsőtesttel, és vékony lábakkal lerajzolni elég vicces volt.  

Kivételesen mindegyik órát végigültem.

-         Van terved a délutánra?-  Kérdezte Gery.

-         Nincs...- válaszoltam.

-         Van kedved elmenni valahova?

-         Hova?

-         Titok.- mosolygott.

-         Jo. Benne vagyok.- mentem bele, mert amúgy is, mit csinálnák délután?

Elindultunk. Sétáltunk.

-         Nem árulod el, hová megyünk?

-         Ez a titok lényege.

-         De akkor is. Nem szeretem a meglepetéseket.

-         Ez tetszeni fog.

Csak még egyszerDonde viven las historias. Descúbrelo ahora