Kadriye'den...Elimdeki çay tepsisiyle Cengiz beyin odasında doğru adımlarken tombul göbeğimin kapıya çalmış bulundum. İçeriden o gür ve seksi sesiyle " Gel!" nidasını duymamla birlikte içeri girdim.
İçeri girer girmez o geniş kaslı omuzları gördüm. Gözlerimle onu süzerken aklım maziye dolandı.
Flashback
Kadriye'den
Saat daha 17.00 olmasına rağmen dışarıda buğulu sisli ve puslu bir hava vardı. Resmen sevişme havasıydı. Bende bu erotik havanın etkisine kapılıp en seksi çaycı kıyaftelerimş giymiştim. Tam göğüs bölgemin olduğu yerde Sedat beyin acı kahvesinin kocaman bir lekesi vardı. Göbeğimi açıkta bırakan önlüğüm altıba ise ağızları açık bırakan midi eteğimi giymiştim.. Sedat Bey in kahvesini bırakmıştım ve şimdi de Cengiz Bey in tavşan kanı çayını bırakmak için odasına girdim.
İçeri girdiğimde onu odada bulamadım. Çayını bırakmak için masasına yaklaştım.. O da ne? Gördüğüm şeyle şok oldum. Bilgisiyarında iki erkeğin ve bir kadının birliktelik yaşadığı bir video vardı ve tam o an odasında ki tuvaletten Cengiz Bey çıktı. Aynı zamanda ofisin kapısı açıldı ve Sedat Bey içeriye " Videolar hazır mı Cengizciğim" diyerek girdi. Olayı daha yeni anlamaya başladım. Gördüklerim ve duyduklarımla şok olmuştum. Ne diyeceğimi ne yapacağımı şaşırmışken ağzımdan " Üçüncü bir kişiyede ihtiyacınız var mı?" nidası dökülmüştü. Cengiz Bey beni kendine çekip birden kahve lekeli önlüğümü tutup kokladı. " Bu Sedat ın içtiği kahve.." deyip önlüğümü yalamaya başladı.Ben " Yala! Yalamaya devam et" diye bağırırken Sedat Bey Cengiz Bey in çenesinden tutup kendine çevirerek gözlerine bakmasını sağladı. " Yalama" dedi. Ama Cengiz kendinden geçmişti bir kere Sedatın dudaklarına yapıştı. Sedatta ona karşılık verince iyice şok olmuştum ne yapıyordu bu dev adamlar. Cengiz beni kolumdan tutup çekene kadar üzerimdeki şoku atlatamamıştım. Beni çekip kaslı sert karnıyla damacana kadar büyük olan seksi göbeğime vurup adeta beni Sedat a şutladı. Sedat ın kaslı karnından seken popişim bu sefer Cengiz in kalçalarına çarptı. Bu böyle devam ederken durum iyice çetrefilli ve ateşli bir hal aldı... Günün sonunda kendimizi ofisin geniş koltuğunda bulduk..
Her şey tıkırında ilerlerken aniden içeri Aslı Ateşli hanım içeri teşrifte bulundu. Bulunduğum şokla üstümü başımı düzelterek ayaklandım. Aslı Hanım gözlerini belerterek bize baktı ve bir süre sonra dışarı çıkmıştı. İşte şimdi yarrağı yemiştim.. Ya beni Alev hanıma şikayet ederse..? Bu bidon göbeğimle nerelerde kalırım. Kimlere yâr olurum. En kötüsüde ya.. Ya beni kocam Ahmete söylerse. Ahmet ya bi daha yüzüme geğirip benimle iletişim kurmazsa ya benden vazgeçerse..
Ahmet im her şeyimm o engelliydi. Engelli denince insanların yüzüne geğiriyordu. Başka bir şey bilmiyordu.
Ah Ahmet sensiz olmaz...Flashback son
Neyse ki Ahmetin umrunda olmamıştı, geğirip geçiştirmişti meseleyi. Cengiz Bey'in çayını bırakıp hızlı adımlarla odadan ayrıldım. Düşündüğüm o anı sebebiyle hızlanan nefesimi nizama sokmaya çalışmıştım ve başaralı olamamıştım. Kahretsin lanet bi gün daha böyle mi geçecekti...
Ha bunlar olurken bir de Alev kaşmeri vardı peşimi bırakmamıştı beni öldürmesin diye Cengiz Beyin evinde kalıyordum ve onun iğrenç ama bi o kadar da seksi emellerine alet oluyordum.
"Bu gece de onun karşısında twerk atıcam... Tanrı beni affetsin."
-hayal etmeniz açısından örnek görsel kadriye daha kilolu-
...
Bölüm sonu💃🏻🤗👾
Kadriye karakterini nasıl buldunuz?
Sizce Kadriye bu deneyimi nerden kazandı?
Ahmet neden Kadriyeyi umursamıyor?
Ahmet'i sevdiniz mi?
Ahmet'in seksi geğirmeleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Vote ve yorumunuz, ateşiniz kadar bol olsun.😋🥳👩🏻🦯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞEŞ ~YARI TEXTİNG
ChickLitBabamın bizi nasıl bıraktığı,beni sevgisiz bıraktığı aklıma gelince ağlamaya devam ettim. Sedat: Üzülme beni buldun Aslı: Evet.. İyi ki varsın kurtarıcım.. ve ağzıma verdi. ♡~ Evet.. Evet Cengiz bir supermandi o Adananın kurtarıcısıydı... Adanayı...