1.Bölüm-Gözler

1.2K 40 28
                                    

Merhaba,

Yayımladığım ilk fic bu olucak. Yazım hatalarını hoş görüp fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın.

Sadece eğlenerek okumanızı diliyorum..

-------------

Neler olacağından habersiz bir şekilde okula gelen omega sürekli gördüğü lüks otomobili yeniden görmesiyle bu sefer içinden kimin ineceğini beklemiş ve tanıdık gelse bile  tanıyamadığı bir omega arabadan inmiş sürücü koltuğunda ki adama tekrar veda edip okula girmek için yönelmiş ve kalabalık arasında gözden kaybolmuştu. 

Arabanın hala hareket etmemesi omeganın dikkatini çekmiş olmalı ki hala arabaya bakıyordu. Arabanın camı film ile kaplı olsa bile ona doğru dönen kırmızı bir çift gözü hissetmişti. 

Omega olduğu için alfalardan korkması beklensede öyle biri değildi. Çünkü sert alfa babası ile büyümüştü. 

Babası hep alfa bir çocuğu olmasını istemiş ilk çocuğu omega olsa bile kız olduğu için sorun etmemişti; kız olduğu için fazla sinirlenmesede ikinci çocuklarının erkek olmasına rağmen omega olmasına fazlaca sinirlenmiş ve yürümeye başladığı andan itibaren ona sıkı bir spora başlatmıştı. 

Yürüdüğünden beri dövüş eğitimi alması ve sürekli ağırlık çalışmasından dolayı çok belirgin olmasa da herkes onun kaslı bir omega olduğunu bilir. Omega olduğu için kasları çok kolay kaybolabilir. 

Bunu bildiği için istisna göstermeden hasta olsa bile güneş doğmadan kalkıp koşuya çıkıyordu  ve akşamları da evinde bulunan spor salonunda saatlerce kendini zorlayarak ağırlık çalışıyordu. Bunlara rağmen babası bir alfa kadar güçlü olmadığı için onu hiçbir zaman oğlu olarak görmemiş; şirketinde sadece ablasına bir yer hazırlamış; hiçbir zaman doğru düzgün haşlık vermemişti.

Omega babası ona gizlice haşlık verdiği içinde çoğu zaman dayak yemişti. Bu yüzden 18 yaşına bastığı gün babalarından gizli çalışarak aldığı kıyafetler ve biriktirdiği para haricinde hiçbir şey almadan evi terk etmişti. 

Son 3 yıldır babasından hiç haşlık almamıştı. Babası çalıştığını bilmediği için doğum gününde evden çıkarken barlarda milletin altında yatmayı planladığını söylemişti. Bu sözler omeganın ilk göz yaşları olmuştu. Omega olduğu için dinlediği lanetlerde bile ağlamamıştı.

Babasının ona zorla yaptırdığı spor yüzünden çevrede bilinen tek kaslı omega olduğu için 15 yaşından beri spor salonunda çalışıyordu. Planı o zaman kurmuştu parasını biriktirmiş ve reşit olduğu gün şehire giderek bulduğu en ucuz evi kiralamıştı.

 3 yıldır spor salonuna bir çok alfanın kayıt yapmasını sağladığı için çok fazla para kazanmıştı. Kafasının rahat etmesi için evin kirasını %10 indirim ile beraber bir yıllık peşin ödemişti ardından sadece bir koltuk almıştı; evinde bir çatal dahi yoktu. 

Sadece bir koltuğu ve birkaç parça kıyafeti vardı. Okul notları yüksek olduğu için birkaç üniversite ile görüşmüştü. Birkaç ay içinde bir üniversiteden burslu olarak kabul görmüştü. 

Bunun verdiği rahatlık ile beraber evine birkaç parça eşya almaya karar vermişti. Okula kayıt olabilmek genelde çok pahalı olduğu için parasını olabildiğinde elinde tutmaya çalışmıştı. Yemeklerini bile en ucuzunu yiyordu. Aile evinden çıkarken eski telefonunu almadığı için ailesi onunla o sırada hiç iletişime geçememişti. 

Şehir merkezinden ev tutar tutmaz bir spor salonuna girerek orada çalışmak istediğini söylemişti. Salonun sahibi ilk başta şaşırsada işlerinin artacağını düşündüğü için kabul etmişti. Çok fazla alfa rahatsız etsede paraya ihtiyacı vardı ve başka ne iş yapabilirdi bilmiyordu. Bu yüzden onları görmezden gelerek yaşama bir şekilde tutunmaya çalışıyordu.

My A Omega Problem|✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin