14.Bölüm-Uykucu Sevgilim

207 16 24
                                    




Merhaba,

Aynı anda birden fazla hikaye yazsam bölümleri günlük olarak atamam,

Ben günlük atmayı seviyorum ama bir hikayeyi bile zar zor yetiştiriyorum,

ahhhh bakalım nasıl olucak,

İyi eğlencelerrr----

-----------------------

"Bu kartı senin için çıkarttım güzeller güzelim."

Omega duyduğu hitap karşısında kızararak kafasını eğdiğinde alfa keyifle kıkırdadı ve otopark katına inmek için tuşa bastı.

Asansöre sadece kendisi binebildiği için özenle tasarlamıştı. Otoparkta sadece kendi araçlarının bulunduğu özel bir yere gelmişlerdi. Tabi ki omega tüm araçların alfaya ait olduğunu bilmiyordu;

"Senin ki nerede alfa?"

Alfa sırıtarak omegasına arkadan sarıldı ve göğsüyle sırtını birleştirerek boynuna bir öpücük daha kondurdu;

"Asansör özelse geldiği yerde özeldir güzelim, burada ki tüm araçlar bana ait. Canın hangisine binmek istiyor."

Omega gözlerini devirdi;

"Aman ne önemli şey,  hepsi araç işte. Nereye gideceksek ona göre seç."

Alfa gülmesine engel olamadı. Sabah kullandığı araçta aklı kaldığı için büyük siyah aracına doğru adımladı. Tabi ki de omegasını belin tutarak çekiştiriyordu. Kahvaltılarını yaptıktan sonra ofise geri döndüler ve kahve içtiler. Saat ikiye gelirken alfa omegasını okula bıraktı.

2 HAFTA SONRA—

Omega her sabah çalan telefonla uyanmaya alışmıştı artık. Alfa her sabah omegasının sesini duymak için can atıyordu. Ders çıkışına yetişirse okuldan alıp birlikte vakit geçirmelerini sağlıyordu. Eğer olurda yetişemezsede işleri biter bitmez yanına gidiyordu.

Alfa, omegasının çalıştığı spor salonunu satış almıştı ve müdürü olarakta omegasını bıraktı. Ona kalsa omegası hiç çalışmasın kendi kartlarından birisini kullansın istiyordu ancak omegasının kabul etmeyeceğini bildiği için en azından rahat edeceği şekilde çalışmasını sağlamıştı.

Çalışan personelin tamamını değiştirmişti. Hepsine kendiside aslen bilgi veriyordu. Hiçbiri omegasına zarar vermesinede, aynı ortamda gelmesine izinde vermezdide. Omega kurdu ile konuşarak alfaya kendini daha da yakın hissetmeye başlamıştı. Hatta bugün dersi erken bittiği için alfayı ofisinde ziyarete gitmeye karar vermişti.

Okulu ve ofisi arası çok uzak olmadığı için taksi çağırmıştı. Müdür olduğu için maaşı ciddi manada artmıştı. Artık daha rahat davranıyordu. Zaten yıllar içerisinde yeterli birikim yaptığını düşünüyordu.

Taksi geldiğinde Yoongi'den öğrendiği adresi söyleyerek şirkete gitti. Bir önce ki gelişinden sonra alfa tüm çalışanlara omegayı eşi olarak tanıtmıştı. Bu yüzden hiç sorun yaşamadan asansörlerin yanına gitmişti. Arızalı yazan asansörün yanına gidip cüzdandan kartı çıkarırken bir beta yanına geldi;

"Ufaklık o arazılı, gel bakalım."

Omega daha kafasını çevirme fırsatı bile bulamadan betanın belini tutması ile diğer asansörlerin yanına doğru bir anda çekildi. Belini tutan elini iterek mavi gözlerini açığa çıkardı.

"Sen ne hatle bana dokunursun!"

Sıktığı dişeri arasından sertçe söylediğinde, beta sırıtmıştı;

My A Omega Problem|✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin