23.Bölüm-Kocan(Final)

273 20 0
                                    

Merhaba,

Bir kaç gündür nasıl bir final vereceğimi kavrayamadım. Aslında gerçekten sevmiştim onları ama her şeyin bir sonu vardır. Umarım veda öpücüğümü seversiniz.

Keyifli okumalar...

---

3 ay sonra— 

Alfa ile mühürlememizin üzerinden 3 ay geçti. Davranışlarının değişmesinden korkmuştum hep. Davranışları gerçektende değişti ama olumlu yönde. Artık bana dokunurken hiç çekinmiyor ya da sevişirken eskisi gibi sürekli canımın acıması konusunda endişe duymadan rahat davranıyordu. Bende doyumsuz biriydim. 

Tabi bu huyumu alfa ile öğrenmiştim. Alfa kızgınlıkları dışında üzerime atlamazken ben 2-3 günde bir sürekli onu zorluyordum. Başlarda bunu yapmaktan çekinsemde çekinmeme gerek olmadığını fark etmemle bende kendimi serbest bıraktım. Artık mühürlüde olduğumuz için resmiyete dökme işlemi fazla uzatmak istemedik ve yarın nikah günümüz. 

Ben heyecanlı olduğum için dün gece uyuyamamıştım ve bu yüzden öğlene kadar yataktan çıkamadım. Normalde sabahları alfayla ikimizin şirketinden birine gidip öğlene kadar oyalandıktan spor salonuna geçiyordum. Bugün de spor salonuna gidicektim ama alfa birkaç gün önce dinlenmem için oraya bir süreliğine kapatmayı teklif etti. Bende sevmediğim birkaç yerini tadilata verdim. 

Alfaya mühürlendiğimizden beri sürpriz yapmak için çeşitli iç çamaşırları satın alıyordum ama balayı için bir türlü içime sinen bir şey bulamadım. Yataktan kalkıp mutfağa adımladım ve alfayı aradım. İkinci çalışta açtı; 

"Günaydın güzelim." 

"Tünaydın alfa." Söylediğim ile kıkırdamaya başladı; 

"Dinlene bildin mi?" 

"Evet dinlendim alfa, işlerin yoğun mu?" 

"Balayında kimse aramasın diye bazı işleri hallediyorum güzelim. Aklında plan varsa 1-2 saat içerisinde bitirebilirim." 

"Aklımda bir plan var ama Yoongi ile gitmeyi düşünüyorum." 

"Neden ben değilde kardeşim?" Sitemli sesi kıkırdamamı sağladı; 

"Alışverişe gidicem ve omega olarak yakınım o; hem sen zaten 2 gün sonra göreceksin." 

"Hmm, o zaman balayında giymek için bir şey alıcaksın." 

"Müneccim misin be?" Sinirimi bozuyor bazen cidden, ama neden güldüki? 

"Bebeğim benim bilgisayarımda baktığın sayfaları kapatmalısın. Sekmeyi açık bırakmışsın açtığım gibi gördüm." Anlıma vurdum yaptığım şapşallığa karşı; 

"Hiçbir şey görmedin alfa bozuntusu." Gülmekte haklı bu sefer; 

"İlk kez toplantıdan önce bilgisayarım açmak geldi içimden sanırım güzelimi yaptığı her şeyi hissediyorum." 

"He yani kontrol etmesen toplantıda ki herkes görecekti." 

"Hmm, evet. Ama alfan neyse ki önceden fark etti." Kendi bilgisayarım vardı ama ablam kullandığı için ondan almak istemiyorum; 

"Alfa akşam bana yeni bir bilgisayarla geliyorsun, bir daha seninkini asla kullanmam." 

"Nasıl istersen güzelim. Bana fark etmez. Bu arada yemek yedin mi?" 

"Mutfaktayı şimdi, birazdan yerim." 

"Güzelce ye bebeğim, istersen siparişte verebilirim." 

"Onu beklemekle uğraşırsam alışverişe gidemem." 

My A Omega Problem|✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin