13.Bölüm- Güzeller Güzelim

226 15 29
                                    


Merhaba,

Sıradanlaşma zamanı geldi sanırım.

SMUT HAVA SAHASI olduğunu unutmayalım, bölümün yaklaşık yarısına kadar.

Açılcası bu hikayeyi çok uzatmicam.

İyi eğlencelerrrr---

------------------

Omega aslında alfanın onu raddeceğine emindi ama alfa hiç tereddüt etmeden masada ki bulaşıkları toplamaya başlayınca; omeganın ağızı şaşkınlıkla yeniden açıldı. Alfa bunu gördüğünde;

"Senin için gerçekten her şeyi yaparım omegam."

Alfa, omegasının isteğini hiç tereddüt etmeden yerine getirmiş. Artık alfa babasının ona neler yaşattığı hakkında daha fazla tahmini oluşmuştu. Sadece basit birkaç bulaşık yıkamayı kabul etmesine şaşırmasının sebebi alfa babasının yaptıkları dışında bir şey olamayacağının farkındaydı. 

Bulaşıkları hallettikten sonra ellerini yıkamış ve kurulayarak salona adımlamaya başlamıştı. Alfa, kapı pervazına yaslanarak kucağında ki çiçekleri seven omegasını izledi. Günlerce hangi çiçeklerin olduğunu anlamak için özenle koklamıştı omegasını. 

Omega aldığı feromonla alfasının yaklaştığı hissedip kafasını kapıya doğru çevirdi. Alfa kendisine şirince bakan omegaya karşı sırıtarak koltukta yanına gitti ve çenesinden tutup kendine çekerek yanağına sulu öpücüklerinden birini bıraktı.

Omegasına kendine çekerek yan şekilde bacaklarına oturmasını sağladı. Omega kucağında ki büyük buketi uzanarak koltuğun kenarına bıraktı. 

"Alfa" 

Alfa kendine seslenen omegasına sevimlice gülerek yanıtladı; 

"Söyle güzeller güzelim." 

Omega kollarını alfasının boynuna sardı ve kafasını da oraya gömdü. 

"İçim kaşınıyor." 

"Yardım etmemi ister misin?"

Omega sadece kafasını sallamakla yetindi. Alfa aldığı olumlu yanıtla beraber kucağında oturan omegasının dizlerinin altından bir kolunu geçirdi, belinde de tutarak sarsılmasını engelledi ve ayağa kalkarak yatak odasına doğru ilerlemeye başladı. 

"Güzelliğimle ilgileneyim o halde." 

Omegasını yatağa uzandırarak giydirdiği eşofmanını çıkarttı. İçinden, iç çamaşırı giydirmemekte haklıymışım diye geçirdi. Omega utanarak iki eliyle yüzünü kapattığında alfa bileklerinden tutarak yüzünü açmasını sağladı; 

"O güzel yüzünü saklama benden hayatım." 

Omega duyduğu hitap şekli ile daha fazla kızardığını hissetti. Alfasının sözünü dinleyerek ellerini yüzünden çekti ve kendisine aşağıdan bakan alfasının saçlarına daldırdı. Alfa yüzünü omegasının bacak arasına sokarak omegasını tatmaya başladı. 

Saatler süren tatmasında ikiside birkaç defa boşalmıştı. En sonunda alfa omegasının uyuduğunu fark ettiğinde dilini içinden çıkartarak tükenmiş omegasının terden ıslanmış saçlarını sevdi. Kolunu kafasının altından geçirerek omegasın göğsüne yaslanmasını sağladı, birbirlerine sıkıca sarılarak derin uykuya daldılar. 

Kızgınlıkları boyunca bir çok şey yapsalarda alfa içine hiçbir şekilde girmemişti. Omega bu duruma şaşırsa bile bundan memnundu. Alfa kıyafetlerinin hiç birini yanına almadan kendi evine geçmiş, omegaya da istediği zaman kendi kıyafetlerini giyebileceğini söylemişti. Alfa, omegasının sürekli kendi kokusunun olduğu kıyafetleri giymesini isterdi ama buna zorlayamazdı. 

My A Omega Problem|✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin