4.Bölüm-Neden Yakınım?

305 24 10
                                    




Merhaba,

Yeniden ben..

Nasıl gidiyor? (Hem hayatınız hemde hikaye hangisine çekmek isterseniz)

Yazım hatalarını boş verin sadece eğlence içeriği..

İyi eğlencelerrr---


--------------------

"Ben kimsenin omegası değilim." der. Alfa duydukları ile tüm dünya başına yıkılmıştı ve olduğu yerde kala kaldı sadece omeganın gidişini izleyebildi."


Omega oradan koşarak soyunma odasına gidip eşyalarının olduğu çantayı omzuda taktı ve dış kapıya doğru hızlı adımlar ile yürürken merdivenlerin üstünden bir çift göz hissetti, kafasını hafif çevirip baktığında alfasının ona yıkılmış ve üzgün bir ifade ile baktığını görünce söylediğinden dolayı pişman olmuştu. Ama içten içe de kimsenin omegası olmak istemiyordu.

Geçmişte alfa babasının ona yaptıkları aklına geldikçe pişmanlığı yok oluyordu. Sadece omega olduğu için aciz bir yaratık olduğu, tek görevinin çocuk yapmak; alfayı memnun etmek olduğu söylemişlerdi. Hayatını birini her anlamda memnun etmeye adamak istemiyordu.

Jimin dışında hiçbir alfa ile yakın değildi ki Jimin de pasif alfaydı. Jimin arkadaşlarından tanıyıp konuştuğu birkaç alfa olmuştu ama hepsiyle mesafesini korumayı başarmıştı. Ama şimdi karşısında olan baskın alfa onun ruh eşiydi ve bileğinde sembolünü taşıyordu.

Artık kızgınlıklarının sakin geçmeyeceğini; ikisinide kızgınlıklarında birbirlerini arzulayacağını biliyordu. Tahminlerine göre haftaya kızgınlığa giricekti ve hayatında ilk defa bastırı almayı düşünmüştü.

"Saçmalama Kook, farklı fikirlerle sahip olduğumuz doğru ama o hapı içmee."

"Kızgınlıkta alfam diye ağlamayacaksın ama."

"Bakarız ona sonra daha var."

"Kesinlikle ağlayacaksın."

Omega bıkkınca nefes verdiğinde evinin bulunduğu sokağa girmişti ve binasının önünde siyah bir araç ve takım elbiseli bir sürü adam gördüğünde şaşırsa bile önemsemedi. Kendisiyle bağlantısı olduğunu düşünmemişti.

Alfasının onu daha evine gelemeden evini bulup önüne gelebileceği aklının ucundan bile geçmemişti ancak aracın yanında geçip evinin önüne geldiğinde aracın kapısı açıldı ve alfasını görerek afalladı;

"Yeterince düşündün mü omegam?"

Gülümseyerek kendisine doğru gelen alfa ile geri adım atıp çatık kaşları ve sinirli sesi ile;

"Ben senin omegan falan değilim benden uzak dur alfa."

Alfa üzgünce bir nefes vererek;

"Peki omega, yavaş davranıcam. Bana alışmanı ve beni arzulamanı sağlayacağım."

"Sadece benden uzak dur alfa."

Arkasını dönüp evine girecekken kolunu tutan alfa ile duraksadı ancak ona dönmedi.

"Bundan sonra etrafında her zaman en az 3 koruma olucak onları görüp seni takip ediyorlar diye gerilme."

"Beni gözetlemek için farklı yollar mı arıyorsun alfa!"

Arkasını dönüp bağırarak ve alfayı itmek için ellerini alfanın omzuna koyduğundan alfa kendisine temas eden elleri yakalayıp yüzüne yaklaştırıp önce sağ sonra da sol avuç içine küçük öpücükler bıraktı derin bir nefes çekerken. Ellerini omzuna doğru bırakıp sakin ama uyarıcı olan ses tonu ile;

My A Omega Problem|✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin