Merhaba.
Bir kaç gündür yoktum ve artık eskisi gibi her gün yeni bölüm olmayacak😕;
Aslında haftalar sonrası için bir operasyonum vardı ama ani bir karar bir kaç gün önce olmaya karar verdim. Ani yaşamak biraz böyle..
Umarım bu garip bölümü sefersiniz,
İyi eğleceler...
-------
Akşamımızı orada geçirdikten sonra eve geri dönmüştük çünkü benim önemli bir toplantım vardı. Omegamı eve bırakmak istesemde benimle ofise gelmek istediğini söylediğinde onu kırmak istemedim. Zaten ofisime öyle herkes giremezdi. Birileri görüşmek isterse yanda görüşme odası vardı. Şirkete geldiğimizde ben arabayı park ederken o da biraz ileride beni beklemeye başladı.
Aracı park ederken ayaklarına bakıp onlarla oynayan eşime bakan birkaç alfa gördüğümde aracı saçma sapan bırakıp indim ve elimi direk bebeğimin beline doladım. O benim bebeğim ve benden başkasının ona bakması bile bana rahatsızlık veriyor. Gerçekten eşi olan birine bakmaya utanmıyorlar mı?
Sembolünün bileğinde olması güzel, yazın kısa kollu giydiği için her türlü dışarıdan görünüyor ama bazıları sanırım dövme olduğunu sanıyor. Ofisime geçtiğimizde koltuğu yöneldiğinde bileğinden tutarak engel oldum. Ne zaman direk kucağıma gelmesi gerektiğini anlayacaktı acaba? Ailesi varken bile kucağımda uyuttum onu hala koltuğa gidiyor. Kendi sandalyeme oturduğumda bileğini bırakmamıştım ama ben çekmeden kucağıma geldi. Eh bu da bir şey;
"Bebeğim, ne yemek istersin sipariş vereyim?"
"Bilmiyorum alfa sen seç."
"Tamam güzelim."
Telefonumu elime alıp seveceğini düşündüğüm birkaç şeyi sipariş ettikten sonra masamda ki kağıtlara merakla baktığını gördüm. Onun şirketinde olan birkaç yolsuzluk fark edip ve onları raporlamıştım. Pamuk gibi yumuşacık saçlarını parmaklarımın arasına aldığımda kafasını bana çevirsede kağıtlara hemen geri çevirdi;
"Dikkatini bu kadar çeken şey ne bebeğim?"
"Ablamla konuştuğumda bazı alfalar hakkında bahsetti ve onları şirketten çıkarmaya karar vermiştim ama o daha bana onların raporunu vermeden alfam hepsini buldu sanırım."
Alfam mı dedi o? Ah hayır hemen yükselemem, normalde de doyumsuz biriyim ama o böyle yaptığında ahhh. Dayanamayarak ensesine sulu bir öpücük bıraktım. Mühür konusunu hala konuşmadık. Çocuk için en azından okulun bitmesini bekmeliyim ama mühürlene bilirdik. Yani bence.
"Hepsimi bilmiyorum bebeğim, ablan sana raporları verdiğinde bana ver. Bir göz atayım. Benim tespit ettiklerim için yarın gerekli evraklar gelicektir, onları sana imzalatırım."
"Alfa"
"Söyle hayatım."
"İmza yetkimide sana vermek istiyorum."
İstemsizce kaşlarımı çattım. Bu onun şirketi, böyle bir şey olamaz;
"Olmaz bebeğim, bu şirketini benim almam demek."
"Ama alfa sen olmasan ben zaten hiç alamazdım. Hem ben anlamıyorum da. Zaten ileride tüm hesaplarımız da birleşicek."
"Hmm, benimle evlenmeye hazırsın yani."
"Lafımı çarpıtma."
Bana salladığı işaret parmağını ağzımın içine aldığımda elini hızla çekip omzuma vurdu. Kağıtları tekrar inceleme başladığın da bende onu inelemeye başladım. Evlendiğimizde alfa onay verirse tüm mal varlıkları ve banka hesapları ortak olarak yapılır. Her iki tarafında tüm banka kartıları ikiye çıkardı. Yani aynı karttan eşlerinede verilirdi. Bunu kesinlikle yapıcaktım, zaten alfaya sorulması bile düm düz saçmalık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My A Omega Problem|✔️
WerewolfRuh eşiyle tanışan omega travmalarını yenerek alfasına kavuşabilecek mi? semetae Yan çift yoonmin Yazım hatalarını önemsemeyin lütfen. Bu hikaye sadece eğlence amaçlı yazılmıştır. Smut hava sahası⚠️ Rahatsız olacaklar lütfen okumasın.