19.Bölüm-Kabul Mü Etti?

159 15 0
                                    




Merhaba,

Umarım yeni bölümü seversiniz.. En uzun bölümüm oldu sanırım..

İyi eğlenceler.. (smut hava sahası!!!⚠️)

instagram: llbetuy

-------------------------------


"O zaman artık beraber kızgınlığa hiç giremeyecek miyiz?"

"Bebeğim, geçen ayda erken oldun 3.gününde sana katıldım. Feromonlarının etkisinde kalıyorum ve bende giriyorum."

Boynuma sokulup feromonlarını arttırdığında beni arzuladığını anlamam çokta zor olmadı.

Jungkook—

"Bebeğim ilk içine girişim kızgınlıkta olmayacak."

Neden böyle dedi ki ama? Kafamı kaldırıp ona baktığımda gözleri koyulaşmıştı.

"Kızgınlığın getirdiği arzuyla değil, tamamen senin beni istediğinde olucak bebeğim. Seni parmaklarımla bolca rahatlatıcam."

Saçımla oynayarak sevimli sesiyle konuşması... Kalbimi gerçekten yerinden çıkarmak istiyor. Kafamı kaldırdığım yere geri gömerek kokusunu içime çektim.

Gözüme batan ışıkla kafamı çevirdiğimde alfanın sesini duydum; "Bebeğim." Uzun zamandır konuşmadığı için sesi çatallaşmış ve boğuklaşmıştı. "Hmm." Saçlarımı öperek ensemi sevmeye başladı. Bacaklarımda ağrı hissettiğimde yüzümü buruşturarak geri çektim.

"Ne oldu güzelim?"

Hala kucağında oturduğumu ancak o saniye fark edebildim. Tüm gece dizlerimin kırık olması ağrımalarına sebep olmuştu.

"Bacaklarım ağrıyor alfa."

Sesim yeni uyandığım için çok kısık ve tiz çıksada artık bu durumu takmayı bıraktım.

"Uzan güzelim masaj yapayım."

Kucağından kalkarak yatağa yattığımda aşağı kaydı ve bacaklarımı kendi bacaklarının üstüne alarak tamamına masaj yapmaya başladı. Ama gözleri çok yorgun duruyor;

"Alfa"

"Efendim bebeğim."

"Uyumadın mı?" Yüzünde ufak bir gülümseme belirdi;

"Kucağımda olmana rağmen çok rahat ve huzurlu duruyordun, beni tamamen kabul etmişsin gibi hissettim. Tıpkı gerçekten eşin gibi, tüm gece özgürce seni izleyip yüzünü ve boynunu öptüm."

Gözlerini bacaklarımdan hiç ayırmadan kısık sesle söylediğinde doğrularak yüzünü avuçlarım arasına aldım. Kendime çevirerek dudaklarını öperek geri çekildim;

"Sen benimsin alfa, başka yere gidemezsin!"

İkaz eder gibi konuştuğumda beni belimden tutarak kucağına çıkardı ve boynumu, önce öpmeye sonra da emmeye başladı;

"Ahhhh! Alfaa durrr! Acıyooo!"

Dudaklarını seslice ayırdığında bakışlarından ve hissettiğim sızıdan morardığını anladım.

"Artık seninde benim olduğun belli oluyor." Kıkırdayarak konuştuğunda ben kaşlarımı kaldırdım;

"Öyle mi?"

"Hmm, öylee."

"Öyle olsun."

Bu sefer ben onun boynunu emmeye başladım. Bir süre sonra geri çekilip baktığımda sadece çok az kızarmıştı. Tekrar emmeye başladım, ama yine olmamıştı. Dudaklarımı büzerek konuştuğumda gülüşü daha arttı.

My A Omega Problem|✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin