4.Bölüm

993 40 10
                                    

Selammm
Nasılsınız ?
Umarım iyisinizdir.
Keyifli Okumalar
770 Kelime 😌
———————————————————————————
Sabah bir tane zombinin kolumu deşmesiyle uyandım.

Bir dakika lan ne zombisi ?

Gözlerimi açıp karşımdaki zombiye baktım.
Ana bu Erenmiş.

"Lan kolumdan ne istiyorsun" "kalksan mı artık"
"Kalktım be" diyip gözlerimi ovuşturarak yataktan doğruldum.

Sarsak adımlarla banyoya geçtim. Elimi yüzümü yıkayıp odaya geçip dolabı izlemeye başladım.
Ben dolaba dolapta bana bakıyordu. En sonunda bu romantik bakışmamızı kesip üzerime beyaz crop altıma mavi kotumu ve siyah ceketimi (hırka gibi bir şey) giydim.

 En sonunda bu romantik bakışmamızı kesip üzerime beyaz crop altıma mavi kotumu ve siyah ceketimi (hırka gibi bir şey) giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı açık bırakıp makyajı masama oturup maskara, hafif bir allık, nude tonlarındada bir ruj sürüp makyajımı bitirdim.

Hemen aşaya inip yemek odasına gittim. "Günaydınn"
Sema hanım ve Serdar bey bana gülümseyerek "günaydın" diyince yerime oturup benden önce doğan insancıklara baktım. "Size gün aymasın" diyip yemek yemeye başladım. Ve evet yine beni takmadılar.

———

Yemeğimizi yiyip balkona oturduk. Ara ara sohbetlerde ediyorduk.

"Anne bu gün Eylül yengemler gelecek mi ?" Diyen Berke döndük hepimiz

Eylül kim be

"Saat 18-19 gibi Gelecekler oğlum" "tamam" diyip tekrar telefonunu eline aldı.

Yav çok sıkıldım. Biraz dışarı çıksam fena olmaz ya.

Telefonumu alıp Furkana yazdım.

Gebeş kaplumbağam 🐢

-Lan Furkan

-he

-ben sıkıldım ya dışarı çıkalım mı

-çok üşeniyorum be

-yav gidelim işte bir yerlere

-nereye gideceğiz ki kızım

-çiği köfteciye gideriz. Ablan sana bir kıyak geçip hesabı öder

-konum

-gerizekalı, neyse atıyorum oraya gel

-sen iste yeterki iste gülüm

WhatsApp'ten çıkıp Sema hanıma döndüm.

"Sema hanım bem arkadaşımla dışarı çıkabilir miyim ?" Dediğimde benden önce doğanlar bana baktı ama ben dönüpte onlara bakmadım.

"Tabii, hangi arkadaşınla peki ?" "Furkan'la" "tamam kızım iyi eğlenceler" dediğinde gülümseyip kapıya gittim. Yanıma bir koruma gelmesiyle durdum. "Efendim sizi götüreceğiniz yere bırakmamı ister misiniz ?" "Öncelikle efendime gerek yok, ve teşekkürler ama ben kendim gideceğim" "peki efendim" "eda" diye düzeltim "tamam efendim"

Te Allahım ya

'Sen benimle dalga mı geçiyorsun' bakışını atım o da "kusura bakmayın efendim alışkanlık" gülümsediğinde bende gülümsedim. "Neyse tamam ben gideyim artık" diyip dışarı çıktım.

———

Şu anda oturmuş Furkanla boş boş çiği köfte yiyoruz. Bak tamam çiği köfte her türlü yenir ama ben cidden patlayacağım. 3 dürüm 2 tabakta çiği köfte 3 bardakta ayran içmiştim.

"Furkan yeter koçum Vallaha bayılacağım" "ay bende" diyip göbeğini ovaladı Furkan. Onun bu haline sırıtım.

"Furkan hadi Parka falan gidelim" "Tamam hadi gidelim". Furkan'la ben kalktım. "Sen dur ödeyip geleyim hemen" diyip ödemeye gittim. Ödedikten sonra Furkanın yanına geri gittim.

———

Şu anda ise Furkanla eski Mahallenin dedikodusunu yapıyoruz.

"Eda kızım sen gittikten sonra neler oldu bir bilsen "neler oldu kız anlat" "Şu kuaför Serap varya" "he var, vallaha o kadını hiç sevmiyorum ya" "bende bende, neyse işte o kocasını bizim bir alt sokaktaki Celil'le aldatmış" "oha" "ay kocasını görmen gerekirdi yazık çok üzüldü" "ay Mehmet amca Vallaha onu severdim ya" "bende bende".

Furkan'la bir süre daha sohbet ederken yanımıza 4-5 tane bizim yaşlarımızda çocuk geldi.

"ooo Furkan'da burdaymış" bu kim be
"Hayırdır birader sen kimsin ?" Diye sordu Furkan "aa ne çabuk unuttun beni," diyip dudaklarını büzdü "kalbim çıt göz yaşım pırt kıçım pırt" (arkadaşlar bu söz benim değil bir kitaptan 😄 ) 

"Lan saçmalamayı kes kim olduğunu söyle" dedim
"ooo kız güzelmiş ha tam benlik" dedi aralarından biri çocuk sarı saçlıydı ve pişmiş kelle gibi sırıtıyordu
"Lan sende bi s-" "aa senin gibi bir güzelliğe yakışıyor mu hiç böyle küfürler" dedi iğrenç sırıtmasıyla "lan kes ve arkadaşlarını alıp defolup git" "yok ya ben biraz hıncımı almam gerekiyor" dur lan şimdi hatırladım ben bunu bir kaç ay önce bunu bir kızı rahatsız ederken yakaladık laftan anlamayınca biraz çok azıcık dövdük.

"Haa sen o yavşaksın" dediğimde arkadaşlarının dudakları hafif yukarı kıvrılmıştı aynı şekilde Furkanında ama o sarı yavşak öylece baktı yüzüme.

"Olm gidin artık" diyen Furkana döndüler bu sefer "e ama yetti dimi biraz hıncımızı alalım" diyip yumruğunu Furkana doğru savurdu ama Furkan son anda kafasını yana çekip eliyle sarı yavşağın yumruk elini tutup ters çevirdi o acı yüzünden biraz bağırınca Furkan diz kapağıyla karnına vurup yere attı sarı yavşağı.

Aralarından biri Furkana gidecekken ben öne geçip kafa attım.

Lan neden kimse bunun bu kadar acıdığını söylemedi ?

Neyse en azından o çocuk geri sedelendi ve takıldığı taş yüzünden yere yapıştı.

Furkana dönüp göz kırptığımda o da bana göz kırpıp ayakta kalan çocuklardan birine gitti ve yumruğu çaktı. Bende diğer çocuğa gidip yumruk atınca o da bana yumruk atmıştı. Geri sedelendim ama bu sefer biraz daha sert bir yumruk atım.

Tam o esnada bir ses duyduk.

Polis sirenin sesini

Cafer koçum bez getir

Polisler yanımıza gelip bizi ayırdığında polis aracına bindirmişti ve şu anda bayadır gitmediğim yere yaniiiii
Karakola gidiyoruz.

Evdekiler ağızıma sıçmasa bari.

———
Selammmm

Bölüm nasıldı ?

Arkadaşlar şunu bildireyim
Ben ilk kez dövüş sahnesi yazdım ve bir bok anlamam böyle şeylerden bu yüzden saçmalamış olabilirim.

Lütfen yorum yapmayı ve Aşağıdaki yıldıza dokunmayı unutmayın.

Sizleri seviyorum 💗
İyi gecelerr💤
Allaha Emanet Olun 💗

BİYOLOJİK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin