★Beomgyu szemszög★
-Ki ez? -kérdezte Hyunjin.
-Ő itt Choi Yeonjun, Yeonjun ő itt Hwang Hyunjin, Christopher Bangchan, Kim Seungmin, Park Jimin, és Han Jisung. -mondtam el a neveket. -VÁRJUNK JISUNG?? -ugrottam az ölébe.
-Szia Beom. -ölelgetett meg. -Chan szólt hogy haza jöttél, így hát ide jöttem. -mosolygott rám.
-Örülök ennek. -mosolyogtam vissza.
★Felix pov★
Éppen a fotózásom kellős közepén voltam, mikor felhívott drága apám így hát felvettem azt a kurva telefont.
-Szia kisfiam. -köszönt nekem kedvesen és hallottam ahogy mosolyog.
-Szia apa. Miért keresel? -kérdeztem. -Tudod éppen fotózáson vagyok.
-Sajnálom fiam hogy megzavartalak, de azt hiszem haza kell jönnöd. -sóhajtott. -Anyád meglátogat titeket és nem vagytok biztonságban.
-Apa. Ne aggódj. Tudok lőni, Hyunjin is tud. Beomgyu egyébként vissza jött. -mondtam boldogan.
-Örülök hogy boldog vagy fiam. -mondta. -Biztos meg
lesztek? -kérdezte.-Igen apa biztos, de majd hívlak ha valami nincsen rendben. -mosolyogtam.
-Rendben akkor szia kisfiam. Szeretlek.
-Én is téged apa. Szia. -mondtam majd leraktam a telefont. -Nem tudnánk át tenni holnapra a fotózást? -kérdeztem menendzserem. -Családi gondok.
-De át tudjuk. -mosolygott kedvesen a nő. -Egyeztetek a fotóssal és mehetünk is.
-Rendben köszönöm.
Gyorsan elindultam átöltözni, majd miután vissza vettem utcai ruháim, azután megvártam a nőt, név szerint Yuna-t. Miután ő is kijött, és elbúcsúztunk haza siettem.
Anyától nem félek, de nem árt ha felvagyunk készülve. Anyám is tud lőni, apa tanította meg neki. Aztán anya megcsalta apát, és elváltak. Miután a házam elé értem gyorsan kiszálltam a kocsiból, majd bementem a lakásba.
-Szia Hyun~. -köszöntem gyorsan a szerelmemnek, és egy csókot adtam neki majd elmentem a kocsi kulcs tartókhoz, majd elvettem azt a kocsi kulcsot amiről még anyám nem tudja hogy van az a kocsim. Nekem sajnos a házba nincsen fegyverem de a maffia helye az nem messze van ha sietek kb. 5 perc alatt odamegyek. Majd vissza mentem és oda álltam a többiek elé. -Na figyeljetek! -kussoltattam el mindenkit. Mindenki kussba is maradt. -Nincs sok időm. Elmegyek most kb. 15 perc és haza jövök. Vigyázzatok magatokra, és senkinek de ismétlem SENKINEK ne nyissátok ki az ajtót. Nemsokára jövök. Sziasztok. -gyorsan kifutottam a kocsimhoz.
5 perc múlva
Berontottam az épületbe, ahol felmentem a lövészeti részre ahol ott gyakorolt Changbin.
-Szia Changbin. -mosolyogtam rá a kedves emberre.
-Szia Lix. Mi történt? -kérdezte aggódó tekintettel mikor látta hogy elraktam vagy 15 fegyvert, és egy csomó töltényt hozzá.
-Anyám jön vissza ide. Meglátogat minket. -sóhajtottam. -Öhmm Changbin..
-Igen Lixie? -kérdezte.
-Nincs kedved velünk otthon lenni? -kérdeztem kínos mosollyal. -Van egy csomó vendégszobánk, és most jó lenne ha lenne otthon valaki a többiekkel. Persze ezek fegyverek de ez édes kevés.
-Persze hogy ott maradok. De mi lenne ha szólnánk másnak is? -kérdezte.
—
Gyerekek.. úgy megvagyok fázva mint a rohadt élet:))
YOU ARE READING
Angyali álca. ~Hyunlix (BEFEJEZETT✔️)
RomanceDaddy - Hyunjin Baby boy - Felix Lee Felix egy 21 éves fiú. Látszólag elég normális, jól nevelt. A családi háttere tökéletes. Persze, ez csak álca. Igazából senki se tudja mi rejtőzik az álca mögött. Kivéve Jisung. És majd később Hyunjin. Lee Felix...