★Hyunjin pov★
Másnap reggel felkeltem meginni szokásosan a kávémat. Majd ettem.
16.00 (szombat van csak úgy megjegyzem. Í.M.J (azt hiszem xD)
Felix-et reggel óta nem látta egyikünk sem. Az anyja próbált hozzá bemenni, de Felix nem engedte be. Én is próbáltam hozzá bemenni, de semmi.
-FELIX! -ordított fel Bangchan. -Gyere már le!
Semmi.
-CHOI BEOMGYU! -kiabált egyszer Lixie és végre kinyitotta az ajtót.
-Felix drágám.. szia! -köszönt anyukája.
-Szia anya. Sziasztok! -köszönt ő is. -Beomgyu mennünk kell. -mondta, majd csak most vettem észre milyen öltözetben van.
-Kicsim.. biztos hogy így akarsz elmenni? -kérdeztem.
-Muszáj lesz szerelmem. -mosolygott rám majd megcsókolt.
-Rendben mehetünk, de előtte egyél. -mondta Beomgyu.
-Ne aggódj Beom, nem lesz semmi baj! Jól vagyok. -mosolygott bíztatóan Lixie baba.
-Rendben. -sóhajtott.
Majd el is indultak.
★Felix pov★
Miután elindultunk, és beértünk túlestünk 3 fotózáson, és 5 tánc próbán. Már az utolsónál szédültem, de nem mondtam semmit se.
★Beomgyu pov★
Már az utolsó tánc próbán voltunk, mikor Felix mellettem össze csuklott. Mindenki rá kapta a fejét, és futottak ide.
-Lixie kelj fel. -pofozgattam lágyan, de nem kelt fel. -Felix!
-Felix, kelj fel! -jött ide a koreográfus is.
-Yongbok kelj fel. -keltegettem de még mindig semmi. Így hát úgy döntöttem felhívom a mentőket. -Jó napot! Choi Beomgyu vagyok, és szeretném bejelenti hogy a legjobb barátom elájult. -ezután még elmondtam hova kell jönni majd jöttek is.
El is vitték.
★Hyunjin pov★
Éppen beszélgettünk mindannyian, mikor megcsörrent a telefonom.
-Jó napot kívánok! Dr. Huening Kai vagyok. Ön Lee Felix vagy Lee Yongbok hozzá tartozója? -kérdezte. Bennem felébredt a félelem. Mi történt az én kicsikémmel?
-Igen, Hwang Hyunjin vagyok, Lee Felix párja. Miben segíthetek?
-Nos, Felix korházban van. Elájult. Be tudna esetleg jönni? -kérdezte.
-Persze, mindjárt ott vagyok. De mi történt? -kérdeztem szomorúan. Ha valami baja esett a drágámnak ...
-Ezt beszéljük meg a korházba. Kérem siessen. Addig is viszlát. -mondta majd lerakta a telefont.
Gyorsan rohantam a kabátomért, és gyorsan a bakancsomat is felvettem, majd vettem egy kocsi kulcsot, és kimentem, mire Bangchan Felix unoka testvére egy papucsban, rövid nadrágban, és egy pólóba utánam futott.
-Hyunjin mi történt? -kérdezte aggódó szemekkel.
-Felix korházba van. -mondtam, és folytattam utamat.
-Figyelj egy picit rám kérlek! -mondta mire megfordultam. -Siess a korházba, de előtte menj be a mekibe és vegyél neki valamit enni. -mondta, majd ment az ajtóhoz. -Majd megyünk utánad! -mondta majd be is sétált.
Gyorsan beültem a kocsiba, majd elmentem a mekibe ahogy Bangchan mondta, majd mentem is szerelmemhez a korházba. Mikor odaértem berontottam
-Jó napot Lee Felix-et keresem. -mondtam a recepciós hölgynek.
-Dr. Kai mindjárt itt lesz. -mosolygott miután beszélt valakivel a telefonon.
Nem sokkal később egy szőke hajú, férfi jött oda hozzám.
-Dr. Huening Kai, Lee Felix kezelő orvosa, pszcihológusa, és barátja. -nyújtotta kezét.
-Hwang Hyunjin. -nyújtottam kezemet. Majd miután ez meg volt, mentünk Felix-hez.
★Írói szemszög★
Igazából foggalmatok sincs miért írtam azt hogy pszcihológusa, orvosa és barátja.. igazam van?
Segítek nektek::
Felix anyja megcsalta a férjét, Lee Jihoon-t. Egy férfival. Igazából senki se tudja mi volt a férfi igazi neve. Csak az apja, és az anyja. De az apja miután ez kiderült megölte Felix igazi apját.
Felix ezt tudta.
Tudta, hogy Jihoon nem az igazi apja. De sosem zavarta. És hogy miért?!
Az apja úgy kezelte mintha csak a saját gyermeke lenne. Sosem kivételezett vele. És.. lehet hogy az apukája helyett egy iszákos faszt kap.
Tehát magyarul elfogadta a tényt hogy az apja megölte az igazi apját.
Aztán az anyja megint megcsalta Jihoon-t amiből már tényleg elege lett, és ott hagyta a nőt viszont Felix-et nem hagyta vele.
Lehet nem a vérszerinti gyereke, viszont igazi fiaként szerette, és hagyta volna azt hogy úgy lássa az anyját hogy minden nap egy másik férfi megy fel hozzá? Így hát vele maradt.
De ami ezután történt..
Nos ugye, Felixnek daddy kink-je van. Hát az apja ezt elítélte, és kidobta Felix-et. Persze adott neki pénzt de Felix-nek fájt. Szerette az apukáját jobban mint bárki mást ezen a földön.
Elment, keresett egy házat. Abban lakott. Aztán sokáig éheztette magát, és valahogy az iskolába amikor elájult mindenkinek feltűnt. Így hát hetente látohatta Huening Kai doktort.
Kai segített Felix-nek felépülni, viszont a régi iskolájában rá szálltak a suli "menő fiúi". Aztán megint éheztette magát.
Majd amikor már Felix besokalt, megfogta és bevett egy csomó gyógyszert, ráadásul meg is vágta magát 6x.
Annyi szerencséje volt ennek a csoda embernek, hogy Kai pont aznap ment át hozzá. Kai meg is találta Felix-et.
Ezután Felix-nek, Kai a pszciológusa is lett. Nem csak a barátja, nem csak a kezelő orvosa, hanem a pszcihológusa. Utána pedig miután Felix-nek nem kellett már, mert túl tette rajta magát már csak barátok lettek. De.. Kai attól ugyan úgy figyeli Felix-et. Félti, mert mi lesz ha?...
Mi lesz ha megint úgy talál rá?..
Mi lesz ha meghal?..
Mi lesz ha öngyilkos lesz és sikerrel jár?
Úgy döntött hogy ha ez megint megtörténik -mármint hogy nem eszik és megint vagdossa magát- akkor vissza tér ahhoz hogy a pszcihológusa is lesz megint.
---
836 szavas a szöveg. Remélem tetszik. Holnap folyt. köv.
ESTÁS LEYENDO
Angyali álca. ~Hyunlix (BEFEJEZETT✔️)
RomanceDaddy - Hyunjin Baby boy - Felix Lee Felix egy 21 éves fiú. Látszólag elég normális, jól nevelt. A családi háttere tökéletes. Persze, ez csak álca. Igazából senki se tudja mi rejtőzik az álca mögött. Kivéve Jisung. És majd később Hyunjin. Lee Felix...