„Nincs olyan hangos zene ami elnyomja a fejemben kavargó gondolatokat."
★Felix pov★
-Ezt inkább én kérdezhetném apa. -mosolyogtam rá.
-Én megvagyok. Hol van Wonyoung? -kérdezte apám.
-Wonyoung-ot próbáltam elérni, de nem sikerült. -sóhajtottam. -Megpróbálom még egyszer elérni. Addig Hyunjin vigyázz apámra. -mondtam. Kimentem majd felhívtam. Most felvette.
-Szia Lix. -köszönt bele a telefonba. -Miért hívtál?.
-Apa balesetet szenvedett. Nem súlyos, csak örülne ha itt lennél.
-ÚRISTEN!!! SIETEK!! -mondta majd lerakta. Látszik hogy nagyon szeretik egymást. Bármit megtennének a másikért. Gyorsan vissza mentem a szobába ahol Sunoo beszélgetett az apámmal.
-És hogy vagy Sunoo-kám? -kérdezte apám. Apa mindig is szerette Sunoo-t.
-Jól vagyok, és ön Mr. Lee? -kérdezte a fiú.
-Jól. De neked még mindig Jihoon vagyok. -mosolygott Sunoo-ra.
-Apa, Wonyoung mindjárt itt van. -mosolyogtam.
-Rendben kisfiam. Egyébként beszéltem Sunghoon-nal. -mosolygott. -Szeretné ha meglátogatnád! Nagyon régen gyakoroltál, és lehet vissza is térhetnél a versenyzéshez is. -mondta.
-Majd meglátogatom a korház után. Csak megvárom míg Wonyoung ide ér.
Mikor ideért Wonyoung, akkor el is mentünk. Sunoo és Ni-Ki is jött velem. Hyunjin-nak fogalma sincsen az egészről.
Sok barátom van innen és remélem hogy sokkal találkozom. Ilyen Sunghoon is.
Kiskoromban nyugtatás képpen ha ideges voltam, jégkorcsolyáztam. Először versenyeztem. De csak ilyen kicsiken. Aztán országos versenyen és végül nemzetközin. Majdnem mindegyiken 1 lettem, volt amin 2-dik vagy 3-dik. De mindig dobogón voltam.
Mikor ideértünk ugyan úgy nézett ki a jégkorcsolya pálya. Ma zárva van, viszont Sunghoon mindig itt van, gyakorolni.
-Erre a helyre emlékszem!! -mondta Sunoo. -Minden versenyeden ott voltam. -mosolygott..
-Tudom. -vettem egy mély levegőt majd bementem. Gyorsan felvettem a korcsolyámat, ami még mindig itt van és felmentem a pályára ahol Sunghoon gyakorolt.
-Szia Sunghoon! -mosolyogtam majd megöleltem.
-Úristen Felix. Hogy vagy? -mosolygott.
-Jól vagyok köszönöm. És te?
-Jól. Korcsolyázni jöttél?
-Igen.
-Akkor tiéd a pálya. -ment le a pályáról.
Először be melegítettem, majd elkezdtem korcsolyázni. Miután végeztem nagyon büszke voltam magamra, mivel évek óta nem kocsolyáztam.
-Nagyon ügyes voltál szerelmem! -mosolygott rám Hyunjin és oda jött adni egy csókot.
-Gratulálok Lixie! -mondta Sunghoon. -Mondanám hogy nem tudtam hogy Lixie párja vagy, de.. tudtam. Csillogó szemekkel figyelted Lixie-t és elég feltünő hogy szereted. Gratulálok nektek. -gratulált kapcsolatunkhoz.
-Köszi Sunghoon! -mondtam, majd megöleltem. -Sokat köszönhetek neked.
-Nem kell megköszönni Lixie!
-Menjünk haza Ni-Ki fáradt vagyok!! -mondta Sunoo.
-Naa kicsim. Lixie miatt ... -nézett rá reményteli szemekkel.
-Nyugodtan menjetek. -mondtam nekik lágyan. -Sunoo kérlek add meg a telefon számodat. -mondtam.
Gyorsan számot cseréltünk, majd el is mentek mivel drága Sunoo fáradt volt.
-Menjünk mi is. -mondtam Hyunjin-nak. -Örülök hogy láttalak Sunghoon! Még találkozunk! -öleltem meg őt. -Te is add meg a telefon számodat kérlek. -megadta a telefon számát, majd indultunk haza.
-Jól érezted magad kis cicám? -nézett rám egy pillanatra, majd vissza az útra.
-Igen nagyon. Köszönöm apuci. -mosolyogtam rá.
-Szivesen cicám.
Mikor haza értünk akkor ugatott Lotus.
-Szia drágám. -köszöntem kicsi kutyámnak.
-Ch.. -háborodott fel Hyun.
-Nyugi Hyun~. -mosolyogtam rá. -Ő is jön egyébként haza velünk.
-Van útlevele? -kérdezte.
-Van, ne aggódj.
-Rendben, akkor jöhet. -mondta.
—
~Moon, tell me if I could
Send up my heart to you?
So, when I die, which I must do
Could it shine down here whit you?—
Ne kérdezzétek a dal szöveget.
De egyébként ez a kedvenc részem a My Love Mine All Mine-ból.❤️🩹
Kedden már lehet mehetek suliba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Angyali álca. ~Hyunlix (BEFEJEZETT✔️)
RomanceDaddy - Hyunjin Baby boy - Felix Lee Felix egy 21 éves fiú. Látszólag elég normális, jól nevelt. A családi háttere tökéletes. Persze, ez csak álca. Igazából senki se tudja mi rejtőzik az álca mögött. Kivéve Jisung. És majd később Hyunjin. Lee Felix...