33. ~Harmincharmadik fejezet.

107 8 0
                                    

Megőrjít a tudat, hogy akit szeretek, az nincs velem."

★Felix pov★

Karácsony napja

Mivel egy csomót vitáztunk még azon is hogy Hyunjin-nal hova menjünk karácsonykor, így úgy egyeztünk meg hogy a karácsony első 3 napját azt külön töltjük. Azért 3 nap, mert nekem 2 nap a családommal és 1 nap a testvéremékkel szóval, így egyeztünk meg.

Most éppen a kocsimban ülök, és tartok a repülőtér felé. Hyunjin már elindult Japánba, mivel neki ott lakik éppen a családja.

Sydney-be

Az unokatesóim is eljöttek apáékhoz karácsonykor, és a testvéremék is. Megismerték Wonyoung-ot.

-Na és Wonyoung hogy van baba? -kérdeztem tőle mosolyogva, mikor is a többiek lefagytak, de ez engem nem nagyon érdekel.

-Nagyon jól van. Nem régen voltunk orvosnál, és egészséges. -mosolygott boldogan. -Elég fura, mert mostanában tonna számra eszem a csipőset, keverve a csokival.

-Jujj. -mondtam.

-Borzalmas a csipős, de a baba szereti. -rántott vállat.

A többiek is becsatlakoztak a kérdezésbe, majd miután ez megvolt, leültünk.

Este felé, mindenki odaadta az ajándékot, és én is váltottam pár szót Hyunjin-nal.

Utolsó nap Sydney-be

Az utolsó napon Sydney-be a nővéremékkel voltam egész nap, illetve az unokatesómékkal.

A városba sétálgattunk, majd végül haza mentünk délután.

Otthon filneztünk, és este felé átöltöztünk, mivel elmegyünk a karácsonyi vásárra.

Este

Csak 8.00-ig maradtunk a karácsonyi vásárba, mivel nekem 10.00-kor indul a gépem, így hát sajnos, nem maradhattunk.

Gyorsan otthon lefürödtem, majd felöltöztem, kicsi smink, és vaníliás parfüm.

A gépen igaz nem tudok fürödni, de semmi baj, mivel szerintem másnapra is jó illatom lesz, vagyis remélem.

Egyébként most 5 napot fogunk Hyunjin-éknál tölteni, ahol az unokatestvérei is ott lesznek, majd vissza jövük Sydney-be

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egyébként most 5 napot fogunk Hyunjin-éknál tölteni, ahol az unokatestvérei is ott lesznek, majd vissza jövük Sydney-be. Az unoka testvéremék és a tesvéremék is 2 hetet maradnak anyáéknál.

Másnap reggel.

Reggel 7-re értem Japánba, szóval tudtam hogy Hyunjin még nincs fent ezért hívtam egy taxit és Hyunjinék házáékhoz mentem, mivel mondta hogy hol laknak a szülei.

2 testőröm végig velem volt, és eléggé kedvesek is szóval próbáltak megnyugtatni.

Mikor odaértem becsöngettem és egy nagyon kedves nő nyitott ajtót.

-Jó napot! -köszöntem és meghajoltam a nő előtt.

-Oh szia! Miben segíthetek? -kérdezte mosolyogva.

-Hyunjin párja vagyok Lee Felix. -mosolyogtam én is rá.

-Á! -mondta. -Én Park Chae Young vagyok, Hyunjin anyukája. -mosolygott még mindig. Hogy tud ennyit mosolyogni ez a nő?

-Kicsim, kivel beszélsz korán reggel? -jött oda egy férfi is.

-Hyung-sik ő itt Lee Felix, Hyunjin párja. -mondta boldogan Chae Young.

-Á, örvendek. Park Hyung-sik vagyok. -mutatkozott be a férfi is. -Hyunjin apukája. -mosolygott ő is.

-Lee Felix. -hajoltam meg.

-Gyere csak beljebb. -mondta az anyukája, majd arrébb állt én pedig bementem.

Dél 11.00

Már Hyunjin minden unoka testvére fent van, akivel még persze tartják a szülei, és ő a kapcsolatot. Hyunjin még alszik elvileg.

-Na és Felix mesélsz a családodról? Persze hallottam már a Lee családról, mert a maffiába tartoznak, és azt is tudom hogy most Hyunjin vezeti helyetted a maffiát, de kicsit mesélsz róluk? -kérdezte aranyosan az anyukája, semmi gúny nélkül, vagy rossz nézéssel. Inkább csak kíváncsi volt.

-Apukám és az igazi anyukám elváltak. Anyát nem annyira szeretem, és apával is egy ideig rosszba voltam, de helyre hozta a dolgokat. -mondtam az érdekes történetet. -Apának most van egy aranyos párja, aki nő és terhes is, szóval lesz egy fél-testvérem is. Nekem már alapból van egy hugom, és egy nővérem szóval elég jó viszont most lesz egy másik hugom is. -kuncogtam.

-Örülök hogy boldog vagy a családoddal. -mosolygott aranyosan.

-Jó reggelt anya. -jött be Hyunjin a konyhába és megpuszilta az anyukáját.

-Jó reggelt kisfiam. -mosolygott az anyukája.

-LIXIE!!! -ordított egy nagyot majd hozzám futott és elkezdett ölelgetni és puszilgatni, amin én jót kuncogtam, az anyukája mosolygott, az apukája nevetett és az unoka tesói is szintén nevettek. -Nagyon hiányoztál. -mosolygott.

-Te is nekem.

Angyali álca. ~Hyunlix (BEFEJEZETT✔️)Where stories live. Discover now