hw.hyunjin: Szia baby boyom!❤️
AA SIKÍTOK!! AZT ÍRTA BABY BOYOM AZ ÖVÉ ÉS AAAA
leelix_babyboy: Szia apuci. Ma is itt alszol?
hw.hyunjin: Szerintem igen de akkor haza ugrok ruháért! Nemsokára ott vagyok!🤍
Igazából Hyun-nal megbeszéltük hogy ma is itt alszik. Csak estére jutott eszembe, mivel ma shoppingolni is voltunk, illetve a maffia miatt is be kellett mennem. Fejfájás ez az egész.
10 perc múlva csak arra eszmélek hirtelen fel hogy csöngettek! Akkor Hyun~ itt van!
Gyorsan futottam az ajtóhoz kinyitni neki, és mit ne mondjak.. elég szexi volt..
Gyorsan be is jött majd miután váltottunk egy gyors szájra puszit le is ültünk a kanapéra.
-Szia baby boyom. -köszönt nekem Hyunjin.
-Szia apuci. -mosolyogtam rá.
-Milyen napod volt édesem? -kérdezte.
-Hát.. fárasztó.
-Miért, mi történt?
-Hát intézni kellett a maffiával kapcsolatos dolgokat, illetve elmentünk shoppingolni.
-Tényleg. Megmutatod amiket vettél?
-Igeen. -mosolyodtam el, és futottam.
Felvettem az első szettet, és kimentem apucihoz.
-Gyönyörű vagy ebben baby boy! -mosolygott rám Hyunjin.
Ezután vissza mentem a szobámba hogy felvegyem a 2. szettemet de egy kicsit a seggemet riszáltam azért.
-Itt vagyok apuci. -mosolyogtam rá ravaszan.
-Baby boy.. rossz vagy. -mondta, és felállt (MÁRMINT NEM ÚGY HEHE Í.M.J)
-Nem is voltam az apuci. -néztem rá "szomorúan"
-Gyere baby boy. -ült vissza a kanapéra. Én pedig leültem mellé de neki ez nem tetszett. -Ha ketten vagyunk az ölembe kell ülnöd! -nézett rám mérgesen.
-Rendben. -motyogtam.
-Rendben ki? -nézett rám kérdően.
-Rendben apuci.
-Tökéletes. Na és most térdelj le. -tettem amit mondott elé térdeltem, szó nélkül. -És most legyél jó kis cica, és szopd le apucit. -mosolygott rám perverzen.
El is kezdtem ki gombolni a farmerját, viszont neki ez nem tetszett és hangot is adott neki. Morgott egyet.
-A cicusoknak nincs kezük. -erre pedig vissza gombolta a nadrágját..
-Akkor mit használjak apuci? -néztem rá cukin.
-A cicusok nem is beszélnek. -mosolygott rám. -Egyébként pedig szájjal.
Ezután próbáltam a szájammal ki gombolni a gatyát de nem sikerült. Hyunjin ezt egy idő után megunta, majd ki gombolta.
A cipzárját lehúzva -persze a számmal- elkezdtem az alsó gatyáját is lehúzni.
Mikor lehúztam, elém tárult mérete. Hát.. ha a szexre kerül a sor akkor szét fogok szakadni..
Gyorsan megpusziltam a makkját, majd el is nyeltem egész farkát. Amire felnyögött. El is kezdtem rajta bólogatni, és ki engedtem néha a számból, viszont akkor Ő az arcomhoz verte farkincáját.
---
Őszintén mondom::
Ezt a részt úgy írtam meg hogy ordítva énekeltem a Mr. Saxobeat🥹
BINABASA MO ANG
Angyali álca. ~Hyunlix (BEFEJEZETT✔️)
RomanceDaddy - Hyunjin Baby boy - Felix Lee Felix egy 21 éves fiú. Látszólag elég normális, jól nevelt. A családi háttere tökéletes. Persze, ez csak álca. Igazából senki se tudja mi rejtőzik az álca mögött. Kivéve Jisung. És majd később Hyunjin. Lee Felix...