„Ha újra kezdhetném, talán el sem kezdeném."
★Felix pov★
Drága szerelmem, 13-kor tehát 1-kor itt hagyott engem és ment Ni-Ki-vel találkozni. Szóval olyan 2 fele elkezdtem öltözködni, sminkelni. Gondolkodtam hogy alapozóval le takarjam-e a szívás és harapás nyomokat, csak 1 baj van..
Ha be megy a sál alá a hó -mert kint esik a hó- akkor látszani fognak a harapás nyomok. Ráadásul az alapozóm kifogyóban van. Úgyhogy, végül csak egy sálat raktam magamra.
Pont 3.40-re készen lettem szóval elindultam a játszótér felé.
Mikor odaértem, ott ült már Sunoo. Kiszálltam, majd oda mentem hozzá.
-Szia Sunoo. -köszöntem neki mosolyogva.
-Szia Lix. -mosolygott ő is majd megölelt. -Nem mehetnénk valahova máshova? Mondjuk kávézóba? Vagy haza?
-Akkor menjünk az én otthonomba. -mosolyogtam. -Csak először menjünk el egy drogériába. -mondtam neki.
Beültünk egy kocsiba, majd útközben megálltunk egy drogériánál, majd bementünk.
Miután megvettük az alapozót, mentünk a házunk felé. Bementünk kezet mostunk, majd éppen a tükörbe csináltam a nyakamat mikor Sunoo benyitott.
-Lix hol van aa-- mi a fasz?! Mit csinálsz? -kérdezte. A nyakamra nézett ami még mindig tarka volt, majd elmosolyodott.. -Gyere segítek. -mondta majd ide jött mellém.
-Honnan tudod, hogy hogyan kell ilyen jól csinálni?
-Ni-Ki-vel túl sokat éjszakáztunk.. és volt amikor nekem is tarka volt a nyakam. -nevetett fel. -Most is tarka lenne a nyakam, csak le van takarva. -mondta majd felnevetett. Segített le takarni.
-Sunoo, ti még mindig itt laktok? -kérdeztem, mivel kíváncsi voltam.
-Én nem, Ni-Ki igen. Itt fejezi be az egyetemet. Én Seoul-ba lakom, csak most meglátogattam Ni-Ki-t mert már hiányzott. De.. nemsokára megyek haza. És ő amint végez az egyetemen jön velem haza. -mosolygott.
-Örülök hogy boldogok vagytok! -mosolyogtam rá.
-Én is. -mondta. Lementünk mivel az eredeti terv az volt hogy sütünk.
Sunoo-val egy csomót hülyéskedtünk sütés közbe. Kiderült hogy neki is daddy kink-je van, és Ni-Ki az ő daddy-je.
Miközben csináltuk a brownie-t aközben sikerült Sunoo-nak kiöntenie a lisztet, úgyhogy amikor seperte össze, jól belenyomtam a fejét a lisztbe.
-LIXIE!!!! -ordított utánam Sunoo, mire futottam ahogy csak tudtam.
-Sziaa.. -köszönt Hyunjin és Ni-Ki egyszerre. -sztok.
-ÁÁ!!!! -futottam tovább.
-LIX!!!!! NE FUSS!!!!! -mondta.
-Itt mi történik? -kérdezte Hyunjin.
-Háát az úgy volt... -kezdtem bele a magyarázkodásunkba.
-NEM MAGYARÁZKODSZ!!! ELŐSZÖR EL KAPLAK KICSI CSIBE!!!!! -kergetett továbbra is Sunoo mire megint elkezdtem futni.
Miután sikerült elkapnia, azután megfogta és a lisztes kezével hozzá ért a pofimhoz hogy én is lisztes legyek.
-Jajj de aranyos vagy Sunoo! Most mindketten úgy nézünk ki, mint akik halottak. -nevettem fel, majd lementünk.
-Mostmár elmondjátok mi történt? -kérdezte Ni-Ki kíváncsian.
-Ja hát Sunoo-val haza jöttünk a játszótérről, majd úgy döntöttünk hogy sütünk. Miközben sütöttünk Sunoo az edénybe új lisztet próbált rakni, de a drága ki öntötte. -kacagtam fel. -Majd mikor kezdte össze seperni, bele nyomtam a pofáját a lisztbe.. és ezért megkergetett.
-Oké.. mi lett a nyakaddal? -kérdezte Hyunjin.
-Alapozó. Sunoo segített. -mosolyogtam.
-Chh..
-Jól van nyugodj le Hyun~. -oda mentem és lisztes pofimmal megcsókoltam. Sunoo és Ni-Ki sikongatni kezdtek, mire megfogtam Sunoo-t és Ni-Ki ölébe ültettem. Na jó.. inkább bele löktem az ölébe.
-YONGBOK!!!!! -ordított Sunoo.
-Igen? -kacagtam fel, majd megint futni kezdtem.
Ő elkezdett kergetni.
–––
Kérem szépen ezt a részt a follow rivers zene támogatta. Gyerekkorom zenéje volt, szóval.. szeretjük ezt a zenét.
Legyen szép estétek!
ESTÁS LEYENDO
Angyali álca. ~Hyunlix (BEFEJEZETT✔️)
RomanceDaddy - Hyunjin Baby boy - Felix Lee Felix egy 21 éves fiú. Látszólag elég normális, jól nevelt. A családi háttere tökéletes. Persze, ez csak álca. Igazából senki se tudja mi rejtőzik az álca mögött. Kivéve Jisung. És majd később Hyunjin. Lee Felix...