16. ~Tizenhatodik fejezet.

186 10 6
                                    

★Felix pov★

Miután megtanítottam mindenkit lőni (persze akik nem tudtak) utána neki álltam főzni. Egy részt; azért mert mégis csak családról van szó, ráadásul itt vannak a barátaim.

-Szia kicsim. -ölelt át hátulról apuci. -Mi jót főzöl?

-Csirkét, sültkrumplival. Megkóstolod? -mosolyogtam rá.

-Igen. -nézett rám cuki szemekkel. Ezután megkóstolta. -Ez nagyon finom. -mondta.

Miután befejeztem a főzést, mindenki asztalhoz ült és mikor leültem volna én is csöngettek. Itt van anyám.

-Szia anya. -mosolyogtam rá hamisan. Ő úgy hiszi hogy imádom, de egyébként nem. A palija szintén mosolygott. Fekete napszemüvegben, fekete ingbe, és farmerba. Csak mint a szokásos maffia öltözködés.

-Szia kisfiam. Hogy vagy? -kérdezte tőlem.

-Jól. Gyertek beljebb. A többiek is itt vannak. -mondtam, és beljebb mentünk.

-Ezt te készítetted kicsi fiam? -kérdezte anyám.

-Igen. Miért nem jó?

-De. Nagyon finom illata van. -mosolygott..

-Örvendek. Hwang Hyunjin. -mutatkozott be Hyun~ -Felix párja vagyok..

-Oh! Örvendek. Kim Jisoo -nyújtotta kezét. Hyunjin elfogadta, majd leült mellém..

Az ebéd hamar eltelt, és este elmentek. Azt mondták egy szállodába szállnak meg. Azért.. kicsit megnyugtat hogy nem kell fegyverrel a párnám alatt aludnom. A többieknek megcsináltam a szobát, majd elmentek fürdeni és aludni. Én nem tudtam aludni így hát csak feküdtem.

-Mi az drágám? Miért nem alszol? -kérdezte.

-Csak.. nem vagyok álmos. -mosolyodtam el hamiskásan.

-Ne hazudj. Mi a baj baba? -nézett rám komolyabban..

-Félek.. anyámtól. -sóhajtottam.

-Nem kell baba. Ameddig engem látsz, addig sose félj. -mondta. -Már pedig engem mindig látni fogsz. Szeretlek. -adott egy puszit a számra.

-Én is téged apuci. -mosolyodtam el..

---
M

egint írok egy bl történetet de az csak akkor fog kijönni ha ezt befejeztem. Vagy lehet hogy előtte egy picivel.

Anya jól fogadta hogy biszex vagyok, azt mondta már évek óta tudja.. egy naplómból.

Tanulság: NE írjatok naplót!

De amúgy nem árulta el hogy tudja. Csak.. megnézte, elolvasta, majd kicsit tünődött. Aztán.. nem mondta el végül hogy tudja.

Most nincs jó hangulatom. Egész este táncoltam meg énekeltem, illetve sorozatot néztem, viszont.. most geci szarul vagyok. Lelkileg is, szóval igen..

Azért legyen szép estétek! Puszkó❤️‍🩹

Angyali álca. ~Hyunlix (BEFEJEZETT✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin