„Angyalnak szárnya van, ördögnek hatalma."
★Felix pov★
Mivel este felé megelégeltem apám viselkedését így kiabáltam neki hogy kész a vacsora.
-APA KÉSZ A VACSORA! -oda mentem az ajtaja elé. Kinyitotta át vette a kaját, és mielőtt becsukta volna az ajtót oda raktam a lábam. -Most beszélünk. Engedj be. -mondtam. Beljebb engedett így hát be ment. Felhúztam a redőnyt, és kinyitottam az ablakot is.
-Én úgy sajnálom Lix hogy neked kellett Wonyoung gondját viselned. -motyogta szomorúan.
Csak sóhajtottam egyet, majd miután megette elővettem az egyik fekete ingjét, ahhoz egy fehér nadrágot, majd egy kabátot.
Apám csak furcsán bámult rám, majd megkérdezte;
-Kisfiam, mi a jó büdös faszt csinálsz? -kérdezte apám.
-Elviszed Wonyoung-ot egy randira. -mosolyogtam.
Ezután felöltözött.
-LIXIE! MEGJÖTT VALAMI HYUNJIN! -ordított Wonyoung.
-Egy pár perc Wonyoung! -mondtam.
Ezután gyorsan apa szeme alá raktam korrektor-t mert karikák voltak a szeme alatt. Kb. ennyi történt. Mondtam hogy maradjon bent a szobába.
-Wonyoung! -mondtam neki. Ő leült a kanapéra, Hyunjin pedig előtte egy csokor vörös rózsával.
-Szia szerelmem. -elém sétált, és megcsókolt. -Tessék. Ez a tied. -nyújtotta át a csokrot.
-Köszönöm. -pirosodtam el. -Hyunjin.
-Igen drágám?
-Kérlek szólj apának, hogy menjen el venni egy csokor rózsát. -mondtam a fülébe. -Wonyoung, te gyere kérlek fel. -mondtam.
Felmentünk, majd őt is felöltöztettem.
Utána magassarkút is odaadtam neki. Egy kicsi smink és készen volt.
-Kész vagy. -mosolyogtam rá.
-Köszönöm.
Lementünk majd apa ott volt már csokorral a kezébe. Megcsókolták egymást, majd beültek a kocsiba és elmentek.
-Lixie baba~~~ kérlek ne haragudj rám. Szeretlek. -ölelt meg.
-Nem haragszom rád Hyun. Holnap jössz velem testvéremékhez, és jöhetsz találkozni Ni-Ki-vel is.
Másnap délután
-A testvéredék aranyosak! -mondta Hyun.
-Most pedig mehetünk a kávézóba. -mondtam.
El is indultunk, majd mikor odaértünk be estünk az ajtón.
-Szia Ni-Ki!!! -köszöntem Ni-Ki-nek. Megöleltük egymást. -Hiányoztál.
-Te is nekem Lix. -mondta aranyosan..
-Kim Sunoo vagyok. -mutatkozott be Ni-Ki kedvese.
-Szia Sunoo. Lee Felix vagyok. -öleltem meg.
-Hwang Hyunjin. -nyújtott kezet Ni-Ki-nek. -Felix párja.
-Nishimura Riki. -kezet ráztak.
CZYTASZ
Angyali álca. ~Hyunlix (BEFEJEZETT✔️)
RomansDaddy - Hyunjin Baby boy - Felix Lee Felix egy 21 éves fiú. Látszólag elég normális, jól nevelt. A családi háttere tökéletes. Persze, ez csak álca. Igazából senki se tudja mi rejtőzik az álca mögött. Kivéve Jisung. És majd később Hyunjin. Lee Felix...