Bölüm 1

1 0 0
                                    

Saat sabah 6 civarıydı. Gün ışığı pencereden süzülmeye başlamıştı. Ev halkı henüz kalkmamış, evdeki curcuna ve telaş başlamamıştı. Aradan birkaç saat geçmiş ve akrep 8'i göstermeye başladığında, evdeki afacanlar kalkmış, ilk önce 14 yaşında olan ablaları Aymira ve 12 yaşında olan abisi Ayberk'i uyandırarak evdeki herkesi kaldırmışlardı. Evdeki afacanlar kim diye sorarsanız: Onlar 38 yaşında, biyoloji öğretmeni olan Derya Hanım ve 40 yaşında, tarih öğretmeni olan Okan Bey'in 7 yaşındaki ikiz çocukları Esil ile Emir'dir. O gün çocukların tatilinin son günüydü ve aileleri onları sürpriz olarak pikniğe götürecekti. Tüm ev halkı kalkmış ellerini yüzlerini yıkamış, dişlerini fırçalamış ve en rahat kıyafetlerini giymişlerdi. İkizler her şeyden habersiz anneleri kahvaltı hazırlayana kadar oyun oynuyorlardı, Aymira ve Ayberk ise telefonlarına bakıyorlardı. Derya Hanım "Haydi çocuklar ayakkabılarınızı giyin sizi bir yere götüreceğiz." dedi. Esil annesine karşılık "Anne kahvaltı etmeyecek miyiz?" dedi. Annesi Derya Hanım da "Hayır çocuklar sizi götüreceğimiz yerde yiyeceğiz." diyerek yanıt verdi. Çocuklar heyecanlı bir şekilde kapıya doğru koştular, ayakkabılarını giydiler ve arabaya bindiler. Bu arada da Okan Bey çocuklar görmeden piknik malzemelerini arabaya koymuştu. Piknik için yola çıktılar. Derya Hanım ve Okan Bey daha önceden gidecekleri yeri belirlemişlerdi.

SAKLAMBAÇTAKİ TARİHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin