BEBERAPA TAHUN KEMUDIAN
***********************************Selepas kejadian itu , leon memberi ruang kepada han untuk tenang diri dan hari ini leon ingin melawat han untuk melihat bagaimana keadannya. tetapi leon call rizwan terlebih dahulu kerana hendak bertanya han ada dekat rumah ke tidak?
*Call*
"Halu, assalamualaikum Riz . Apa khabar daddy dengan adik okay ke?."
"Waalaikumussalam ye . Daddy macam itu lah uncle tapi adik alhamdulillah okay sedikit."
"Oh tak mengapa nanti uncle datang rumah tengok daddy macam mana . Kamu dh makan belum?"
"Dh baru je makan tadi."
"Kamu ada dekat rumah ke? kang uncle datang tak de dekat rumah pula"
"Riz otw balik tapi dekat rumah daddy dengan adik ada lah"
"Oh okay uncle pergi jumpa daddy kamu dulu lah ye. assalamualaikum"
"Waalaikumsalam"
Semasa leon hendak ke rumah abang han . Ada seorang perempuan menaiki kereta amg 45 warna hitam nya melanggar leon dari belakang.
leon pun terjatuh lalu tangannya berdarah . Perempuan itu pula turun daripada kereta dan meminta maaf"Awak kenapa langgar saya ini, aduh sakit tagan saya ini."- kata leon
"Maafkan saya tuan hamba, brek kereta hamba tidak makan."- kata leonora al-fatih
"Ehmm tidak mengapa"- kata leon
"Mari saya rawatkan tangan tuan yang luka itu."- *leonora mengambil peti kecemasa di seat tempat duduknya*
*leon menung perempuan itu*
"Tuan? kenpa menung jauh itu, saya tengah bercakap dengan tuan ini."
"Oh maafkan saya, tidak mengapa lah. saya minta diri dahulu ye biar lah luka in saya rawat sendiri. letak minta nanti elok lah itu."
"Betul ni? apa2 pun saya minta maaf sekali lagi ye."
"Saya maafkan awak."
Setelah selesai denagn perempaun itu leon segera pergi ke rumah han
TIBA DI RUMAH BANG HAN
*******************************"Asal lambat leon?, riz kata kamu nak datang awal tadi."
"Tadi ada eksiden sikit itu adinda lambat, maafkan adinda ."
*Tangan yang luka tadi mula darahnya mengalir*
"Asal tangan kamu berdarah pula ini ke kamu yang tadi eksiden leon?"
"Ye kekanda , ampun kekanda adinda degil tidak dengar kata kekaknda tadi"
"Kekanda dah pesan kalau nak pergi mana ajak sorang teman leon keluar. Kan dah jadi . issh kamu ini leon."
"Kekanda tau kan adinda ini jenis malas nak bawak orang."
"Ehmm lelaki ke perempuan yang langgar leon?. motor kesayangan leon itu berkecai tak?"
"Perempuan tapi tak pe leon maafkan dia , motor boleh lah." *Nangis dalam diam kerana motor kesayangan sudah rosak.
"Nanti kekanda tengokkan motornya, mana yang boleh baiki nanti kekanda tolong baiki kan motor leon ibi ye . dah2 jangan nak menangis macam lah kekanda tak tau leon sekarang ini nangis dalam diam"
"Menjunjung kasih kekanda"
*BERSAMBUNG*
YOU ARE READING
HIS CODE NAME BRAVO [Completed]
Action"miss can come back don't" "Rindu boleh kembali jangan" main character>< [TENGKU LEON MIKAIL ISKANDAR SHAH] this story is about a soldier looking for a woman but he has to keep the peace of the country once. cerita ini mengisahkan seorang askar yang...