Leon pun pulang ke rumah kemnya dan di pun tidak membersihkan dirinya. Dia terus melabuhkan punggung di atas katil . Di membelek buku yang ada di atas meja itu.
"Apa benda lah diorang buat tu . Aku ni tengah ada masalah sempat lagi diorang ."
"Esok balik lah , kalau nak drive malam ni bahaya pula takut angtuk je di atas jalan nanti."
Ke esok hari
*************Sebelum Leon balik ke istana dia singgah dahulu cafe di kem nya...
Apabila jumpa dengan anggota dia hanya angguk kan kepalanya sahaja.
"Cik bagi saya coffee satu dengan air mineral botol yang sejuk eh dan nasi lemak ni dua."- kata Leon
Selesai sahaja Leon membayar. Dia memilih tempat yang kosong itu . Meja itu jauh di belakang. Dia melabuhkan punggung di kerusi dan dia membuka nasi lemak itu. Leon menjamu selera dengan seleranya.
Rafiqi melihat tuan Leon ada di hujung itu dia pergi ke arah Leon terus.
"Tuan! Sarapan sorang² ke itu."
"Tk de lah dengan gf asal."- bidas Leon dia malas nak layan sesiapa pagi ni moodnya bertukar jadi singa tapi tak macam singa sangat.
"Alah tuan ni saya gurau je. Tuan dah nak balik ke? Tuan Hafiz baru nak bagi misi dengan tuan Leon ni."- kata rafiqi sambil menghirup air yang dibeli nya tadi.
"Misi??? Misi apa lagi rafiqi. Saya mahu jaga abang saya buat masa sekarang ni. Saya kesian kan dia sorang² sahaja dekat rumahnya. Dah lah banyak event dia sudah tertangguh nya."
"Entah lah tuan saya pun tak tau. Tuan tanya lah nanti dengan tuan Hafiz itu. Tk pe lah tuan saya minta diri dulu ye. Bye jaga diri tuan."
Selesai sahaja dia sarapan di situ. Dia terus gerak ke istana untuk berjumpa dengan kembar terlebih dahulu.
Sampai sahaja di istana . Dia melihat kembar ada di kawasan kolam berenang itu dan dia menghampiri dengan kembarnya.
*Bersambung*
YOU ARE READING
HIS CODE NAME BRAVO [Completed]
Action"miss can come back don't" "Rindu boleh kembali jangan" main character>< [TENGKU LEON MIKAIL ISKANDAR SHAH] this story is about a soldier looking for a woman but he has to keep the peace of the country once. cerita ini mengisahkan seorang askar yang...