Ahoj!
Už se mi pomaličku vrací, jak dobrá nálada, optimismus, tak i má fantazie.
Ještě to samozřejma nevidím na to, že bych se dnes pustila do dalších pěti kapitol. To vůbec. Spíš pro vás mám originální příběh! Je ode mě samozřejme. Žádné reklamy tady.
Opravdu je originální. Žádné vykrádání postav nebo něco podobného.
Dlouho jsem přemýšlela, jaký originální příběh napsat. A tak jsem tak pátrala v paměti, sluchátka na uších a najednou...BUM! Vzpoměla jsem si na to, když mi bylo asi 7 nebo tak nějak. A na svoje hraní s mým bratrancem. Kdy jsme si různě vymýšleli a až moc jsme se do toho vžívali.
Hráli jsme si většinou na Gotiku(To byli takové naše pojmenování pro určitou hru) a taky hodně na středověk.
A jelikož je mi tohle téma strašně blízké už snad...od tří let(Nikdy jsem si nehrála s barbínama. Vždycky meče, brnění atd.), tak jsem si řekla, že něco takového musím napsat.
A jelikož Kačka a Leuška(moje nejlepší kamarádka) četli včera maličký úryvek, který jsem jim poslala a moc se jim to líbilo. Tak jsem se dneska ráno probudila s tvůrčí náladou a dopsala první kapitolu.
Kniha se jmenuje Girl in the book. A na mém profilu už je zveřejněná první kapitola.
Opravdu budu ráda, když mi k tomu zanecháte svůj názor, protože už s první kapitolou jsem se dělala skoro tři dny a to má něco málo okolo 700 slov, ale budou i delší! O dost!
Opravdu budu ráda, když se k tomu vyjádříta jak kriticky nebo prostě jen napíšete Super, líbí se mi to.
Nejspíš se teď budu věnovat především tomuhle příběhu a tak bych moc neočekávala kapitoly u jiných.
A to je asi vše, co jsem vám chtěla povědět. :)