Uniformy a kadeřníci

481 59 12
                                    

Effie Trinket Abernathy aktualizoval(la) svůj status.

Pane bože, myslíte, že v Třináctém kraji stále nosí ty strašně uniformy?

HayffieFan657: Myslím, že stále, ale tvoje vylepšení stejně vypadaly úžasně, Effie.

Effie: Děkuji, konečně nějaké ocenění.

HayffieFan23679: Viděla jsem nějaké fotky a vypadá to, že tu příšernost fakt stále nosí, nikdo jim neřekl, že už to není potřeba?

Alma Coin: Jsou stále věrní, mému systému. Cítí hrdost.

Effie: No, já jen doufám, že ty stále nejsi věrná svému kadeřníkovi.

Alma Coin: Co prosím, ty přeslazená Kapitolská nando?

Effie: Co si to dovoluješ?! Kdybys nebyla dávno po smrti, tak bych tě poslala k zemi.

Alma Coin: No, to určitě. Tak maximálně smíchy tím, co by sis vzala na sebe za směšný model.

Haymitch Abernathy označil Snowtheswagger - Nechtěl by sis zkrotit tu svojí šedou myšku?

Snowtheswagger: Nechtěl by ses zklidnit ty? Ty... Ty... *Opravdu dlouho přemýšlí*

Haymitch: Došla ti slova, co?

Snowtheswagger: No, aby tobě zachvilku nedošla zásoba tvého tajně ukrytého alkoholu.

Effie: Cože?!

Haymitch: Přece mu nebudeš věřit?

Effie: *Začne prohledávat dům.*

Haymitch: Fajn, tak já se toho radši zbavím sám, dík moc, bělovousy.

Snowtheswagger: no prob, my man.

_______________________________________
Ty kokos, docela doba od poslední aktualizace, co, když jsem řekla, že to je konec, tak se asi ptáte co to teď dělám, sama nevím, asi zkouším, že by se tohle dalo znovu otevřít možná, pište do komentářů, jestli to mám zkusit znovu rozjet, pokud tohle vůbec někdo čte, i dunno.
Mějte se zatím fanfárově

Hunger Games Facebook *CZ*Kde žijí příběhy. Začni objevovat