ဒီေန႔ ထမင္းစားခ်ိန္ ေက်ာင္းဆင္းေတာ့ မကို ေသခ်ာၾကည့္မိပါသည္ ခရမ္းေရာင္ဇာ ခါးတိုေလးႏွင့္ ပါတိတ္လံုခ်ည္ ခရမ္းႏုေရာင္ေလးကို လိုက္ဖက္စြာဝတ္ထားသည္ ...
သူမ အလြန္လွပသည္ဟု ေတြးကာေငးေမာေနသည္ ....
မ ကို အခန္းထည္းက ေကာင္ေလးေတြက ၾကည့္ေနၾကသည္ကို သတိထားမိေလသည္ ...
အကၤ် ီက ခါးတိုမို႔ ခါးေတြေပၚေနသည္ ...
"မ အကၤ် ီလက္ရွည္ထပ္ထား ခါးေပၚေနတယ္ သူမ်ားၾကည့္တာမႀကိဳက္ဘူး "
"ဘာလို႔မႀကိဳက္တာလည္း ေကာင္မေလးရဲ႕ "
"မ က ကြၽန္ေတာ္အပိုင္မို႔"
မ က အကၤ်ၤ ီအေပၚဖံဳးကိဳေကာက္ဝတ္ပါသည္ ...
တိုက္ဆိုင္မႈ ့တစ္ခု ခါးေပၚေနတာသိလို ့ဟုသာ သူမ ေတြးလိုက္ပါသည္...
" ကေလးမ ေဆးရံုမွာေနတုန္းက အေတြ႔အႀကံဳ ေျပာျပပါလား"
"ေျပာျပမယ္ေလ တေစၧ ေတြလည္းေျခာက္ခံဘူးတယ္ ခြဲခန္းေရွ႕က စတီးလက္ရန္းက လူမရွိဘဲ တိန္တိန္ တိန္ ဆိုၿပီး မည္ေနတာမ်ိဳးေတြ ဟီး...,,...,."
ေတာ္ေတာ္ၾကာေအာင္စကားေျ့ာေႏုကသည္....
" တစ္နာရီ ဆယ္ငါးရွိၿပီ ေခါင္းေလာင္းထို႔ရေတာ့မယ္ "
"ဒါဆို ကြၽန္ေတာ အခန္းျပန္ၿပီေနာ္ မ"
"ဟုတ္ၿပီ မနက္ျဖန္ျပန္ေျပာျပ ""ဟုတ္မ "
ဒီလိုနဲ႔ ညေနေက်ာင္းဆင္းေတာ့ အိမ္က အကို ေက်ာင္းႀကိဳဖို႔မ်ားေမ့ေနတာလား မသိ ေက်ာင္းဆင္းေတာ့ လာမႀကိဳ သူမေက်ာင္းေရွ႕မွာ ေစာင့္ေနပါသည္ ....
ေပၚမလာပါ ....ေက်ာင္းက သံုးနာရီ ေလးဆယ့္ငါးမွာဆင္းသည္ ယခု ေလးနာရီ ခြဲၿပီ ထိုစဥ္ အေနာက္က ေပၚလာေသာအသံ...
"လိုက္ပို႔ေပးမယ္ တက္ခဲ့"
"ဗ်ာ ဟုတ္ "
ဆိုင္ကယ္စီး ေနစဥ္ အေနာက္ကေန ျပဳတ္က်မွာစိုး၍ ခါးနားက အကၤ် ီစကိုကိုင္လိုက္ပါသည္ ...
"ဖက္မွာျဖင့္ ဖက္ခဲ့ ခါးကို "
"ဗ်ာ..."unicode
ဒီေန့ထမင်းစားချိန် ကျောင်းဆင်းတော့ မကို သေချာကြည့်မိပါသည် ခရမ်းရောင်ဇာ ခါးတိုလေးနှင့် ပါတိတ်လုံချည် ခရမ်းနုရောင်လေးကို လိုက်ဖက်စွာဝတ်ထားသည် ...
သူမ အလွန်လှပသည်ဟု တွေးကာငေးမောနေသည် ....
မ ကို အခန်းထည်းက ကောင်လေးတွေက ကြည့်နေကြသည်ကို သတိထားမိလေသည် ...
အင်္ကျ ီက ခါးတိုမို့ ခါးတွေပေါ်နေသည် ...
"မ အင်္ကျ ီလက်ရှည်ထပ်ထား ခါးပေါ်နေတယ် သူများကြည့်တာမကြိုက်ဘူး "
"ဘာလို့မကြိုက်တာလည်း ကောင်မလေးရဲ့ "
"မ က ကျွန်တော်အပိုင်မို့"
မ က အင်္ကျၤ ီအပေါ်ဖုံးကိုကောက်ဝတ်ပါသည် ...
တိုက်ဆိုင်မှု ့တစ္ခု ခါးပေါ်နေတာသိလို ့ဟုသာ သူမ တွေးလိုက်ပါသည်...
" ကေလးမ ဆေးရုံမှာနေတုန်းက အတွေ့အကြုံ ပြောပြပါလား"
"ပြောပြမယ်လေ တစေၧ တွေလည်းခြောက်ခံဘူးတယ် ခွဲခန်းရှေ့က စတီးလက်ရန်းက လူမရွိဘဲ တိန်တိန် တိန် ဆိုပြီး မည်နေတာမျိုးတွေ ဟီး...,,...,."
တော်တော်ကြာအောင်စကားေြ့ာနေုကသည်....
" တစ္နာရီ ဆယ်ငါးရှိပြီ ခေါင်းလောင်းထို့ရတော့မယ် "
"ဒါဆို ကျွန်တော အခန်းပြန်ပြီနော် မ"
"ဟုတ်ပြီ မနက်ဖြန်ပြန်ပြောပြ ""ဟုတ်မ "
ဒီလိုနဲ့ ညနေကျောင်းဆင်းတော့ အိမ္က အကို ကျောင်းကြိုဖို့များမေ့နေတာလား မသိ ကျောင်းဆင်းတော့ လာမကြို သူမကျောင်းရှေ့မှာ စောင့်နေပါသည် ....
ပေါ်မလာပါ ....ကျောင်းက သုံးနာရီ လေးဆယ့်ငါးမှာဆင်းသည် ယခု လေးနာရီ ခွဲပြီ ထိုစဉ် အေနာက္က ပေါ်လာသောအသံ...
"လိုက်ပို့ပေးမယ် တက်ခဲ့"
"ဗ်ာ ဟုတ် "
ဆိုင်ကယ်စီး နေစဉ် အေနာက္ကေန ပြုတ်ကျမှာစိုး၍ ခါးနားက အင်္ကျ ီစကိုကိုင်လိုက်ပါသည် ...
"ဖက်မှာဖြင့် ဖက်ခဲ့ ခါးကို "
"ဗ်ာ..."
YOU ARE READING
သူမချစ်သောလေဒီ(Ongoing) (unicode&zawgyi)
Actionသူမချစ်သောလေဒီ ဝတ္ထုပါအကြောင်းအရာများသည် စာရေးသူ၏ စိတ်ကူးစိတ်သန်းများ တာဖြစ်သောကြောင့် ပြင်ပအကြောင်းအရာများနဲ့ တိုက်ဆိုင်မှု့ရှိခဲ့လျှင် တောင်းပန်အပ်ပါသည်။ မားမား၏ စကားတစ်ခွန်းထည်းကြောင့် ချစ်ရတဲ့သူကို စွန့်လွတ်ခဲ့ရသူ "ဆုလာဘ်" တစ်ဖက်သား၏ မချပြတဲ့ ချ...