3. Bölüm

1.5K 227 57
                                    

Ey Şanlı TÜRK Askeri
ALLAH Yardımcın Olsun!

Bizler ATATÜRK'ÜN Askerleriyiz Ayık Olun VATAN Bize Emanet


Yerde oturmuş kemal abi beni muayene ediyordu.
Evet o piç herif'ler bana ilaç vermişler ve bu ilaç kanıma yayılıcakmış ve sonun'da tomris diye biri kalmiyacakmış. Bıla bıla bıla bide ağliyacağımı falan düşünüyor.

Olm ben Şehit olmak için can atıyorum lan bu ne diyor. Artık bütün askerlerle tanışmıştım. Helikopteri bekliyorduk o sıra hepsi ile tanıştım.

Kemal abi var mesela rütbesi düşük tabi benden teğmen. Evliymiş 1 çocuğu varmış hepimizden büyük tabi saygıdan abi diyorum tabi ben. Oda bana komutanım diyor napsın garibim.

Akgün var kulaksızı tutup getiren rütbesi üsteğmen. bide timin nişancısıymış baya dikkat' imi çekti tabi çünkü bende nişancılık yapmıştım. Evli değilmiş ama çok güler yüzlü biri gibi.

Kağan var ama varmı yokmu belli değil konuşuyor ama bir yandan'da konuş'muyor belli yerlerde konuşuyor yüzü asık gülmüyor. Afedersiniz ama put gibi herif amk şaşırtıyor beni ben' mi yüzbaşıyım yoksa o mu belli değil. He bu arada onun rütbesi de kıdemli üsteğmen iyi birisi gibi ama.

Emre ve eren var ikizlermiş. İkiside asker olmak istemiş ikiside aynı time düşmüşler. Aslında iyi ama bir yandanda kötü çünkü çok kavga ediyorlar. İkiside birbirinden zıt insanlar mesela emre sakin herşeye tamam ama eren öyle değil tam tersi hiçbir şeye tamam değil burnunun dikine gitmeyi seviyor ama onlarda iyi insanlar gibi. Rütbeleri astsubay başçavuş.

Oğuz var beni en çok güldüren. Timin boş boğazı herhalde buda çünkü sürekli konu açıyor. Komik eğlenceli biri aslında birazda çapkın haa onu unutmiyim ilk başta bana da yürüyecek gibi oldu da ben yüzbaş'ı olduğumu hatırlattım tabi. Bide bana sürekli  Alptekin' den bahsediyor ne bu Alptekin sevdası bu timde bende yüzbaş'ıyım bukadar sevilip sayılmıyorum. Rütbesi astsubay başçavuş.

Bu arada Alptekin demişken oda yüzbaş'ı. Suskunlar timi'nin komutanı. Ukala bişey doğru dürüst yüzüme bakmıyor benimle muhattap bile olmuyor sinirleniyorum ama şuan onun timi yanımda olduğu için bişey diyemiyorum. Tabikide laf çarpıyordum ama o çok umursamıyordu.

"biraz daha iyimisiniz komutanım" dedi kemal abi. "iyiyim abi iyiyim sadece arada kafam dönüyor kusasım geliyor" dedim "komutanım bunlar bişey'mi içirdiler sana?"
Dedi hasan abi.
"bilmiyorum abi ama bişey yaptıkları belli."

Hasan abi yarama bir anda tentürdiyot'u bastırınca ağzımdan bir anda küfür çıktı.
"sikiyim" dediğim gibi ağzımı kapat'tım. Herkes bize bakıyordu bu küfürden sonra
Eren'in ses' ini duydum "olm kadın bissürü acıya dayanmış hiçbir işkenceye ağzını açmamış şimdi tentürdiyot sürünce canı acıdı amına" dedi. Kafamı sertce oraya çevirdim. "eren kes sesini ben kesmiyim" dedim.

Elini fermuar çeker gibi dudak'larına sürttü.
"özür dilerim komutanım." dedi net bir şekilde. Hasan abi hala bişeyler ile uğraşıyordu yüzbaş'ı ise sadece oturuyor ve ileriye bakıyordu. Büyük bir cüssesi vardı. Havalı duruyordu ama çok ukala. Bir anda bir ses yükseldi.

"kağan sence kaç saat'e varırız" dedi yüzbaş'ı. Anında cevap geldi. "yürüyerek 1 gün 3 saat 25 dakika, araba ile 15 saat 42 dakika, helikopter ile 7 saat 50 dakika."dedi aniden kağan. Herkes alışmış gibi devam ediyordu bir ben şaşırmıştım.
" helikopter buraya gelemez bizim gitmemiz lazım yüzbaş'ıyı hemen götürmeliyiz yakın' larda bir suriye hastanesi var oraya gidebiliriz."dedi yüzbaşı.

SUSKUNLAR! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin