6. Bölüm

1.1K 136 36
                                    

Uykumun içinde bir rüya,
Rüyamda bir gece,
Gecede ben...
Bir yere gidiyorum,
Delice...
Aklımda sen.

ÖZDEMİR ASAF


"Komutanım ben bişey sorabilirmiyim" dedi eren. "sorma eren" dedi Alptekin. "ama komutanım önemli" dedi Eren. Alptekin bi arabalara baktı birde eren'e. "ne var lan söyle" dedi Alptekin. Eren'nin bi an salak bir seviç oldu yüzünde sonra konuşmaya başladı."komutanım biz bu arabalara nasıl sığıcaz." dedi.

Alptekin'in suratında sinirli bir ifade oluştu eren'in üstüne üstüne yürümeye başladı. "lan gavat bende onu düşünüyorum zaten düşünmemi bozmasaydın bula bilirdim!"dedi sinirli bir ifade ile.

Hala üstüne üstüne yürüyordu eren'in.
Eren geri geri gidiyordu taki birine çarpana kadar.

Eren bir çırpıda arkasını döndü tam bağırıp kızıcakken arkada melike'yi görmesiyle sustu. Melike eren'e eren melike'ye baktı.

" özür dilerim komutanım" dedi melike. "ben özür dilerim melike ben çarptım sana" dedi eren. Alptekin'e baktığımda arabaların yanına gitmiş kim nereye oturcak diye bakınıyordu.

Kağan Alptekin'in yanına gitti. "komutanım" dedi. Galiba ilk defa uzun cümle kurucaktı. "ben kemal abinin kızını almaya gidicem siz gidin" dedi. Demiştim uzun cümle kurucak diye.

"bende bi şekil gelirim siz gidin" dedim. Alptekin bana baktı. "olmaz" dedi. "sebep" dedim. "çünkü" dedi. "çünkü?" dedim soru sorar gibi. Tedirgin olmuş gibi baktı sonra hemen buz donmuş suratına döndü.
"yarbay Halil böyle istedi çünkü." dedi. İnandırıcı değildi ama yapıcak bişeyim yoktu zaten yaralıydım.

Alptekin bir emre'nin tostosuna baktı bir kemal abinin doblo'suna.
"şimdi kemal abinin arabaya ben, Tomris, kemal abi, oğuz binicek. Tostosa emre, eren, Akgün ve Ülkü binicek. Tamamsa binin."dedi.

Herkes yerine yerleşirken iki arabanın arasında biri dikeliyordu.
Melike...

Onu unutmuştuk üzüldüğü her halinden belliydi ama çaktırmadı arkasını döndü karargaha doğru yürümeye başladı haklıydı kız ben olsam bende giderdim.

Alptekine baktım." melike'yi saymadın kız gidiyor." dedim.
Camdan dışarıya baktı. "anaa kızı unuttum ya ben." dedi arabadan tam inicekken başka birisi indi.
Eren.

Koşarak melike'nin yanına gitti kolundan tuttu kendine doğru çevirdi.
Bişey konuşmuşlardı ama arabanın içinden ne konuştuklarını duyamıyorduk ben sadece ağız okumasını bildiğim için melike'nin dediği şeyleri okudum.

"siz gidin komutanım ben yük olmiyim" dedi melike.
Eren'in ne dediğini bilmiyordum.
"komutanım ben napıcam ki hastanede gerçekten ben beklerim." dedi melike. Eren ısrar ediyordu galiba.

Melike kafa salladı ve erenle beraber tostosa doğru yürümeye başladılar.
Kafamı tam çevirceğimde Alptekin ile burun buruna geldik odamı onları izliyordu yani.

" kızı zorla getirdi. "dedi Alptekin.
" sendemi ağız okumayı biliyorsun"dedim. Kafa salladı. "evet biliyorum" dedi. Geri çekilmiyordu nefesi yüzüme yüzüme çarpıyordu barut kokusu ve erkek parfümü karışık bir kokusu vardı hoştu güzeldi.

SUSKUNLAR! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin