Arkadaşlar bu yazıyı okuyorsanız bana ve Kitabıma değer veriyorsunuz demektir. Çok teşekkür ederim bunun için neyse konumuza geçelim.
Arkadaşlar uzun zamandır bölüm atmıyorum kusuruma bakmayın ama ablamın düğünü olduğu için ve düğün arifesinde olduğumuz için bölüm yazmaya vaktim olmuyor.
Her fırsatta kısa kısa yazsamda gece uyumadan önce okuyorum yazdığımı ama hiç beğenmiyorum.
Çünkü acele ile yazıldığı için güzel olmuyor. ve sizinde beğeneceğinizi düşünmediğim için bölüm atmıyorum.
Düğünümüz bittikten sonra işler biraz durulduktan sonra hemen başlicam yazmaya kusuruma bakmayın yeniden.
Ve bir bilgilendirme daha yapayım
TİKTOK VE İNSTAGRAM hesaplarımız Var orda belki önceden bilgilendirme yapmak için yazılar paylaşırım ve kitap hakkında videolarımda var.
Takip etmek isterseniz ben buraya bırakayım.
INSTAGRAM=suskunlar_nachtt1
TİKTOK=Suskunlar_nachtt1Bu hesapları takip ederseniz hem ben mutlu olurum hem siz videolarına erişebilirsiniz.
Yeniden özür dilerim hepinizden bölümü en yakın zamanda atmaya çalışacağım.
Ve bu zamana kadar attığım bölümler hakkında ne düşünüyorsunuz. Buraya yorumlara yazarsanız bunada çook sevinirim.
Belki sizin düşüncelerinize göre hareket etme şansım olurrrr.
Sizleri çook seviyorum görüşmek üzereee💚🙊😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSKUNLAR!
FantasyBaba'sından gördüğü şiddetten dolayı kimsesiz kalıp vatanına sığınmak için asker olmuş Tomris suskunlar timi'nden habersiz birşekilde yola çıkıyor...