ÖNCELİKLE BAŞLAMADAN ÖNCE ŞEHİT'İMİZİN AİLESİ İÇİN SABIR DİLEYİP ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANLARI CENNET OLSUN İNŞALLAH. BİZE TEK BİR SÖZ KALIYOR GERİYE.
VATAN SAĞOLSUN!VATAN NEDİR?
Kan değmiş TOPRAK parçasıdır.
Aylarca Babasını bekleyen çocuğun hasretidir.
Bir Kadının kocası için döktüğü göz yaşıdır.
Ciğeri yananların bitmek bilmeyen acısıdır.
Bizde VATAN dediğin doğmadan yetim kalmaktır!ŞEHİT NEDİR?
Toprak uğruna ölenmidir şehit? Hayır. Bir anlam uğuruna hakikat ülküsü uğuruna ölendir şehit. Toprak da ancak hakikat ülküsünün yurdu olursa ölünmeyi hak eder.Tekrarı yoktur bazı şeylerin.
Hayat gibi, aşk gibi, ömür gibi...
EDİP CANSEVERHelikopter'deydik bir yanımda Ülkü diğer yanımda Akgün oturuyordu bunlar bir plan kurmuş ve bana söylememişler öyle olsun bakalım
Bende onlara bunun hesabını sorucaktım.
Kimseden çıt çıkmıyordu ama Oğuz dayanamayıp konuşmaya başladı.
"ayy ben dayanamıyorum" dedi ve sırıtmaya başladı. "şimdi ülkü doktor hanım bizimle geliyor dimi." dedi Oğuz. "yok amına koyayım kadını gezdirip geri getiricez tövbe tövbe." dedi Emre. Alptekin ters bir bakış attı. "lan öküz kadın'lar var burda." dedi Alptekin. Ülkü hafifce güldü. Akgün ülkü gülerken ona bakıyordu gülüşüne bakıyordu.Akgün konuştu bu sefer. "Emre'cim evet Ülkü hanım bizimle gelicek çünkü o da bir Türk ve biz asla geride bir Türk bırakmayız." dedi.
İlk defa gülümsedim ve kafa salladım. "Türk Türk'ü asla ama asla geride bırakmaz." dedim ve gülümseyerek devam ettim. "bırakmışsada-" dediğimde sözüm kesildi başka biri konuştu.
"ölmüş demektir." dedi Alptekin. Gözlerim gözlerine deydi bana bakıyordu gülüşüme bakıyordu.
Kafa salladım. Sonra ikimiz aynı anda söyledik."bırakmışsada ölmüş demektir" dedik aynı anda. Birbirimize bakıyorduk.
Bakışmamızı kesen bir ses olmuştu.
"ay yaa ben vurulmuşum beee." dedi Eren. Herkes bir anda ona baktı. Vurulmuş ve bize söylememişmiydi.
Emre hemen ayaklandı Erenin yanına gitti "lan it vuruldun niye söylemiyon" dedi.
Eren susarmı hemen cevapladı "lan Emre bende fark etmemişim vurulduğumu" dedi. Suratında bir ifade vardı ama ne çözemiyordum.
"Lan olm nasıl yeni fark ediyorsun bu nasıl bir kafa amına"dedi Oğuz.Kemal abi Erenin yarasına bakmaya başladı kolundan vurulmuş ama çok ağır bişey değil gibiydi. Zaten çocuk daha yeni yeni hissediyordu.
"Kemal abi bi sal ya rahat rahat gideyim Türkiye'ye yaaa" dedi Eren. "lan Eren sus bi valla bu yara küçük gözükür ama seni yavaş yavaş-" derken susturdular kemal abiyi.
"abi deme şöyle şeyler tövbe tövbe" dedi Emre.Eren bir anda kahkaha attı. "noldu lan bana bişey olcak diye korktunmu?" dedi ve gülümsedi.
"lan olum senin için falan üzülmüyorum anam'a ne dicem ben diye şey ettim." dedi.
Ama yalan söylediği her hareketinden belliydi. Korkuyordu zaten niye korkmasın ki kardeşiydi o onun.
"yav yürü git beni kandırmaya çalışma." dedi Eren. Emre beş karış suratla baktı sonra kafasını çevirdi.
Akgün ve Ülkü arkamdan fısır fısır konuşuyorlardı. Hemen onlara baktım. Hemen sustular ne konuşuyorlardı bunlar da ben bakınca susmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSKUNLAR!
FantasyBaba'sından gördüğü şiddetten dolayı kimsesiz kalıp vatanına sığınmak için asker olmuş Tomris suskunlar timi'nden habersiz birşekilde yola çıkıyor...