2. Bölümle geldiimm bebişleer iyi veya üzücü yorumlarınızı eksik etmeyin yanlışlarımı yorumlara yazıınn neyse sizi çok bekletmeden bölüme geçelim iyi okumalaaarr🤍
Sesler geliyordu yaşıyor'muydum yoksa bilinç altım gine bana oyunmu oynuyordu.
Hayır oynamıyordu silah sesleri geliyor evet silah sesi, bu bu G3 sesi.Gelmişler biliyordum onlar Türk askerini yarı yolda bırakmaz biliyordum. Ama kafamı kaldırcak halim yoktu ses'de çıkartamıyordum bana ne yapmışlardı böyle.
Kapı ses'i geldi daha doğrusu büyük ihtimal kırılmıştı kapı ama umursamadım umursayamadım. Biri yaklaştı hareket etmeye çalıştım ama hareket etmeyi bırak gözümü bile açamıyordum yaklaştı yaklaştı ve bi koku yaklaştıkça yaklaşan bir erkek parfümü karışık barut asker olabilirmiydi bu kişi neden konuşmuyordu neden ses vermiyordu derken bir ses yükseldi odada.
"akgün buraya gel çabuk yüzbaşı burda ama yaralı çabuk gel" diye. bir erkek ses'i asker olduğumu biliyor demekki oda asker peki yaralanmışmıydım neden doğru dürüst hatırlamıyordum. Aklımda birsürü soru vardı ama şuan bunları düşünemezdin burdan çıkmam lazımdı.
Gözlerimi hafif araladım yüzünde maske, kafasında kask, kahverengi gözler'le karşılaştım. Hemen bana dikkatlice baktı ve maskesini aşşağıya indirdi. Dolgun bir dudak, hafif kırmızı bir burun ve elmacık kemikleri dikkatime girdi ama şuan bunuda düşünemezdim. Konuştu o kişi "ben yüzbaşı alptekin korkurt seni almaya geldik.Yüzbaş'ım iyimisin konuşabiliyormusun" peş peşe sormuştu kafam karışmıştı ama zorlana zorlana konuştum "iyiyim" dedim.
Sustu soğuk yerden yavaşça kalktım yüzbaşı beni kaldırıyordu. Bir eli iki bacağımın altında bir eli sırtımda yavaş ve dikkatlice kaldırdı beni heryerim sızlıyordu neremde yara vardı benim hiç bir fikrim yok.Gözlerimi hafif araladım ve "nerem'den yaralıyım çok'mu ağır" dedim Zorla. baktı bana yüzbaşı kaşları çatıktı ilk gördüğüm dakikadan beğri çatıktı neden bukadar çatıktı. "karnında ama iyi olucaksın korkma tamam mı?" dedi. "Allahtan başka hiçbir şey korkutamaz beni yüzbaş'ım" dedim kendimden emin bir şekilde. Güldü ilk defa gülerek görüyordum onu tatlı bir yüzü var aslında. Ay ne diyorum ben burda birazdan belki şehit olucam hala konuşuyorum.
"cesaretini sevdim senin ama bence biraz sessiz ol çünkü daha çıkamadık." dedi. Çıkamamışmıydık yani allah kahretmesin.
"yüzbaş'ım."dedim sessizce ben bile duyamadım sesimi."evet" dedi o duymuştu.
"üşüyorum bayılmadan önce bana bişey yapmış olabilirler gözlerim kapanıyor tutamıyorum kendimi" dedim. "tamam sakin ol sen ben çıkartıcam seni kavuşacaksın ailene." dedi. Ama demese daha iyiydi. Sinirli bir suratla "ailem yok benim, benim ailem vatan'ım." dedim sinirle.Fark etmiştim beni uyutmamak için konuştuğunu bende konuşuyordum ne yapayım. "nasıl yok vefat'mi ettiler." dedi. Hemen "evet öldüler." dedim. Biraz daha konuşmadık çünkü ben uyuya kaldım.
Sesler geliyordu silah sesleri G3 ve keleş sesleri nasıl yani daha çıkmamışmıydık ne kadar olmuştu ve ben nerdeydim.
Yavaşça gözlerimi açtım yüzbaş'ının kucağın' daydım beni dışarı çıkartmaya çalışıyordu bana ne olmuştu ben niye hareket edemiyordum.Kafamı kaldırdım "kalk tomris kalk sen Türk askerisin kızım kalk" dedim. Ve ayağa kalkmaya çalıştım kalkamadım bişey içirmişler yada yapmışlardı bana hareket dahi edemiyordum.
"yüzbaş'ı otur oturduğun yere benim canımı sıkma" dedi yüzbaşı.ben onu dışımdan mı söylemiştim ama içimden söylemem gerekiyordu allah kahretsin. "kalkıcam yüzbaş' ım siz izin versenizde vermesenizde kalkıcam." dedim en ciddi halimle. "ASKER sana bir emir veriyorum burda benim timim var benim kurallarım geçerli karşımı geliyorsun? " diye Bağırdı. evet beni kurtarmaya geldi onun timi vardı burda şuan onun sözü geçiyordu haklıydı.
Ses çıkartmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSKUNLAR!
FantasíaBaba'sından gördüğü şiddetten dolayı kimsesiz kalıp vatanına sığınmak için asker olmuş Tomris suskunlar timi'nden habersiz birşekilde yola çıkıyor...