Bölüm geldiiii biraz heycanlıyız aşklarrrr iyi okumlaarrr yorumları eksik bırakmayıınn.🤍
Ey Șehit Anası sakın ağlama, başın dik, gözün pak olsun, göz yaşı akıtma, senin yavrun toprak altında ama Cennetin başköşesinde
Bunu unutma...
Şehidine vuran eller ağlasın...
Yavrun öldü yeri Cennet, Ana yavrunu vuran eller ağlasın, onların yatacak yeri yok onlar ağlasın!Ölüm soğuk ama bir okadar'da sıcak. Şehit'imi sıcacık odalarda tutan bir ev, Şehit'imi sıcacık tutan bir yürek, Şehit'imi sıcacık bir yürekte büyüten bir Ana...
Mutfak kapısının arkasından annem'i izliyordum yemek yapıyor, bir yandanda şarkı söyleyerek dans ediyor.
Söylediği şarkı'mıydı yoksa türkümü bilmiyordum. Ama mükemmel bir ses ve mükemmel bir şarkı.
Şu kışlanın kapısına
Mail oldum yapısına
Şu kışlanın kapısına
Mail oldum yapısınaTelli kurban bağlayayım
Asker yârin kapısına
Telli kurban bağlayayım
Asker yârin kapısınaYüce dağlar olmasaydı
Laleleri solmasaydı
Ölüm Allahın emri de
Şu ayrılık olmasaydıMırıltı şeklini aldı şarkı bir anda annem hem dans edip hem söylüyordu o dudaklarından ne güzel sesler çıkartıyordu öyle.
Annem fark etmişti beni bana bakmadı yemeğe devam etti ama sesi geldi.
"tomris kızım beni neden gizlice izliyorsun" dedi. Güldüm beni fark etmesi hoşuma gitmişti.
"giclice iclemiyoyum ayne" dedim. Oda bana güldü. "eee neden gelmiyorsun o zaman yanıma." dedi. "geyiyoyum şeşin çoyykk gücelidi ayne biydaha şöyleşene." dedim. "söylerim tabi benim güzel kızım söylerim ama şimdi odana git sen baban gelicek duymasın." dedi."ayne baba niden bice kıcıyoy." dedim.
"beyim yüyümden mi kıcıyoy ayne" dedim. "olurmu öyle kızım senin yüzünden kızarmı" dedi ve derin bir nefes aldı. "bak kızım baban iyi birisi değil kötü birisi ama sana söz gidicez burdan kurtulucaz ondan" dedi ve kapı açıldı."lan siz ne bağıra bağıra bişeyler söylüyorsunuz mahalledeki herifler karının sesi ne güzel diyor lan bana" diye bağırdı babam. Annem hemen ayaklandı beni arkasına aldı elimi sıkı sıkı tuttu. "konuşsanıza lan" diyerek mutfağa giren babam hala bağırıyordu.
"heh burdasınız anlat lan ne şarkısı" dedi. "hiç tomrisle bişeyler söylendik" dedi annem titrek bir sesle.
Babam anneme bir adım attı ve hızlı bir şekilde annemin saçını tuttu. "o herifler karının sesi ne güzelmiş dedi ben nie duymadım o sesi." dedi babam. Annem ses vermedi konuşmadı. Sadece çırpınıyor elinden kurtulmaya çalışıyordu.
Ağlamalar, bağırışlar ve kavga o gece babam annemi öldüreseye kadar dövmüş bende yatağın altına saklanıp ağlamıştım.
Ne garip dimi annem can çekişirken sen hiçbişey yapmadan ağlamak çok garip. O gece annemin o güzel sesi sadece "yapma, canım acıyor, bırak, yeter artık" diyordu tek dediği leyler bunlardı o güzel ses sadece bu isyanları çığırıyordu.Ve o günden sonra annem birdaha hiç şarkı söylemedi ve bende birdaha hiç o güzel sesi duyamadım.
🤍
Ameliyat hanenin önünde akgün'ün dediği şey yüzünden dona kalmıştım.
"kalbi durdu" demişti. Nasıl yani ben yetişememişmiydim, yapamamışmıydım ama nasıl.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSKUNLAR!
FantasyBaba'sından gördüğü şiddetten dolayı kimsesiz kalıp vatanına sığınmak için asker olmuş Tomris suskunlar timi'nden habersiz birşekilde yola çıkıyor...