0.0

1.2K 55 3
                                    

  

Merhaba arkadaşlar,
 
Bu yazdığım ilk fic olmasa da yayımladığım ilk fic. Bu yüzden gözden kaçırdığım, hata yaptığım,yazım yanlışı yaptığım, olayları bağlamakta zorlandığım yerler olabilir. Beni o kısımlarda-mesajlardaki yazım yanlışları hariç- uyarırsanız çok sevinirim. Ayrıca önceden söylemek istediğim birkaç şey var:Çok sevdiğim ancak kaldırılmış bir ficten esinlendim. Yazarın kendisiyle görüştüm ve bunu ona da söyledim.Yayımlamamda bir sorun olmadığını söyledi. Ona buradan bir kere daha teşekkür etmek istiyorum. Onun sayesinde böyle bir kurgu yazabildim.Yani benzetebileceğiniz bir fic olabilir. Ama göze batan bir benzerlik değil bu. Jimin'in derskolikliği ve annesinin doktor olması diğer ficten alındı.

Diğer bir şey de bu ficte kullanılan isimler hakkında. BTS dışında ilgilendiğim bir grup yok. Bu yüzden diğer grupları, idolleri pek tanımıyorum.  Bu ficte kullandığım isimleri idolleriniz olarak görmeyin lütfen. Hiç kimseye bilmeden  bir saygısızlık yapmak istemiyorum.  Tamamen Korece isim cahili olduğum için popüler gruplardan seçtim isimleri. O yüzden gelip de "Bu idol böyle biri değil, kurgu olsa bile ona bu karakteri yakıştıramazsın." demeyin.

Bu ficteki karakterlerin fikirlerinin hepsini ben düşünmüş olmuyorum arkadaşlar. Bir karakter Tanrı'ya inanmıyor diye ben de inanmıyor değilim.Biri homofobik diye nasıl ki ben de homofobik olmuş olmuyorsam diğer davranış ve fikirlerin tamamı da beni yansıtmıyor.

Aslında bazı şeyleri çok ciddiye alan biri değilim. Ama yazdığım şey sizi kötü etkileyebilir, gününüzü mahvedebilir. Açıklamalarımı bu yüzden yapıyorum. Sizden ricam siz de çok ciddiye almadan okuyun.

Oradaki 'yetişkin '  kısmı smuttan kaynaklanmıyor. Küfür, kendine zarar verme, sizi kötü etkileyebilecek olaylar için var o uyarı.
Buna dikkat ederek okuyun lütfen.

Umarım yazdıklarım yüzünden kimse incinmez.

Şimdilik söyleyebileceğim şeyler bu kadar🤷‍♀️

Size keyifli okumalar dilerim.🙆‍♀️







Esinlendiğim ficin yazarı @minimnooy a tekrar çok teşekkür ederim.








Golden Hour | YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin