KAVGA

25 4 0
                                    

En kötü sabahlar tabiki Onurla başlar.Yani teknik olarak her günüm kötü başlıyor.Tıpkı bugünkü gibi.

Sabah Doruk otobüsle gelmemişti.Nedenini düşünürken yüzüm asık bir şekilde okula girdim.Daha kötü ne olabilir ki derken nöbetçi öğrenci masasının üstünde oturan Onur'u gördüm.Bu hayatın bana hayaller ve hayatlar deyiş şekliydi resmen.Hiç görmemiş gibi ilerledim ama bu işe yaramadı.Arkamdan seslendi:
-Günaydın prenses.

Bana dediğini bile bile cevap vermeden ilerledim.Lise 1 den beri Onur beni ben Doruk'u Doruksa her ay başka kızı sever durudu.Sevmek değildi aslında onunki o sadece gönül eğlendirmeyi severdi.Böyle bir çocuğu neden sevdiğimi kendime hep sorardım.İç sesim bana her zaman aynı cevabı verirdi:"İnsanlar seveceği insanı seçebilseydi aşk diye bir şey olmazdı."

Haklıydı da.

Onur'a cevap vermemem üzerine yanıma geldi:
-Size diyorum hanımefendi zira burda sizden başka prenses göremiyorum.
Olayın uzamasını istemediğimden cevap verdim:
-Günaydın Onur.
-İlk kez bana bağırmadın ilerleme mi kaydediyorum yoksa?
-Sadece ses tellerimi senin için yıpratmamaya karar verdim.
-Güzel karar benim yüzümden ses tellerin bile zarar görsün istemem.

Samimiyetsizce gülümsedim.Bunun üstüne cevap vermeme delirdi ve koluma yapıştı.
-Bana cevap ver anladın mı?
-Seninle konuşmak istemiyorum bunu neden anlamıyosun?
-Ben seninle konuşmak istiyorum!
-Umrumda değil!

Tuttuğu kolumu daha fazla sıkarak beni sarsmaya başladı.Onur tüm okulun korktuğu bir çocuktu.Okulun ortasında adam öldürse sesini çıkartabileceklerin sayısı bir elin parmaklarını geçmezdi.O yüzden beni böyle sarsmasına kimse tepki veremedi.O bağırmaya devam etti:
-Benimle konuşacaksın.Ne zaman nerede istersem benimle konuşacaksın!Ben sana selam verirsem sen de bana cevap vericeksin.
Kolumu öyle bir sıkmıştı ki acıdan gözlerim doldu.Bunun üstüne sinir de eklenince ağlamaya başladım.
-İstemiyorum anladın mı?İnsanlar sana korkusundan selam veriyor ama ben senden korkmuyorum nefret ediyorum nefret!

Sinirlendikçe kolumu daha çok sıkıyordu.İnsanlar bize şaşkın gözlerle bakıyorlardı.Kimsenin bir şey yapmaya ne cesareti ne de gücü vardı.Bizimkiler de bugün geç geleceklerdi.O yüzden beni kurtaran kimse yoktu.Taa ki o gelene kadar.Doruk gelene kadar.Kurtarıcım kahramanım gelene kadar.Ben ağlarken birden Onur'u biri tutup kendine çekti ve tek yumrukla yere indirdi.Bu kişinin kim olduğunu gördüğümde küçük dilimi yuttum.Bu kişi Doruktu.

Onur'un yerden kalkıp bir yumruk sallamasıyla bu sefer yere düşen kişi Doruk'tu.Onun yere düşmesiyle bir çığlık attım.Doruk bu yumruğa tekmeyle karşılık verince büyük bir kavga başladı.Ben "Doruk dur Doruk" diye bağrınsam da sesim onların küfürleri arasında kayboluyordu.Ben onları ayırmaya çalışırken Doruk'un bir cümlesi olduğum yere sabitlenmeme neden oldu.
-Bana bak bir daha bu kızın yakınında bile dolaşmayacaksın.Onun tek göz yaşı seni öldürmem için bir sebep olur demişti.
Doruk beni Onur'a karşı o kadar güzel koruyordu ki ona yeniden aşık oldum.

Onlar kavga ederken kalabalık arasından bir çığlık koptu.Bu kişi Doruk'un eski sevgilisi olan Gaye'ydi.Önce benim gibi Doruk'u ve Onur'u ayırmaya çalıştı.Bir işe yaramayınca birden benim üstüme yürüdü:
-Her şey senin yüzünden.Sen benim sevgilimi ayarttın.
-Eski sevgilini diyerek gülümsemem onu delirtti ve o da benim üstüme atlayınca saç baş birbirimize girdik.Müdür gelene kadar epey hırpalanmış ve hırpalamıştım.Aynı şey Doruk içinde geçerliydi tabi.Müdür tüm koridoru inleten sesiyle "Çocuklar!" diye bağırdı.Hepimiz olduğumuz pozisyonda kalmıştık.Bu sefer fena yanmıştık."Hepiniz odama" diye devam ettiğinde birbirimizden ayrıldık ve müdürün peşine takıldık.
---------------------------------------------
İlk işimiz Onur ve Doruk'un kavgasını anlatmak olmuştu.Onur'a elbette daha çok kızmıştı ama bizi haşlamayı da unutmamıştı.
-Aysu kızım madem böyle bir durum vardı neden gelip söylemedin?
-Söylemem Onur'u kışkırtmaktan başka bir işe yaramazdı hocam.
Bu lafımın üstüne yine bağırmaya başladı:
-Ne demek kışkırtmak? Ne demek? Eşkiyamısınız başıma?Doruk sen de onları ayırıp bırakmak yerine ne diye kavga ediyosun?Artistlik yapıcaksınız ya.Şu halinize bakın!Hepiniz cezalısınız.Bu akşam okulda kalıp okulu temizleyeceksiniz.Ailelerinize ben söylerim.Çıkın dışarı!

Kalbimin Pislik HükümdarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin