6. Czekaliście prawda😉

13 1 0
                                    

Tak wiem, wiem do  tej pory ta opowieść wyglądała jak jakiś tani poradnik dla zboczonych stalkerek. Ale nie macie się o co martwić, ciocia przychodzi z pomocą. Pora rozpaczać prawdziwy poradnik. Dlatego wszem i wobec ogłaszam rozpoczęcie poradnika dla przyszłych morderców.

Jak zawodowy morderca zawsze musisz mieć przy sobie.
1. Rękawiczki- profesjonaliście nigdy nie zostawiają po sobie odcisków palcy.
2. Scyzoryk- łatwo można go ukryć oraz łatwo możemy nim w łatwy sposób kogoś sprzątnąć. (W razie podejrzeń można powiedzieć że służy jako otwierać do piwa)
3. Środki nasenne- nigdy nie wiadomo kiedy się przydadzą. Zwłaszcza jeśli jesteś stalkerką napaloną na Kazika z wioski obok.
4. Gaz pieprzowy- psy cię gonią? Żaden problem, udawaj że dajesz się aresztować i gdy podejdą bliżej psiknij im gazem pieprzowym po oczach.
5. Benzyna i zapalniczka- plany ci nie wyszły lub przypadkowo zostawiłaś po sobie dowody zbrodni. Wylej nieopodal benzynę i ją podpal. W łatwy sposób odwrócisz uwagę gapiów i będziesz miała kiedy uciec. Ewentualnie możesz po prostu spalić żywcem świadków.
6. Chusteczki- bycie mordercą to brudna robota. A krew trzeba przecież czymś zmyć. Jeśli ktoś zauważy można powiedzieć że się skaleczyło.
7. Słuchawki- jesteś na mieście a dzwoni do ciebie klient. Lepiej by nikt nie słyszał o czym będziecie rozmawiać.

Bez tych przedmiotów mordercami mogą nazwać się tylko ci co ucięli z psychiatryka albo pierdla. Wszyscy inni zawsze mają te przedmioty przy sobie. A więc przygotuj się za wczasu bo z tego co widzę to zza zakrętu jadą antyterroryści cię zgarnąć. (Miłej ucieczki)

Poradnik mordercy Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz