Jeśli nie macie ochoty na morderstwa a jest wam potrzebna kasa najlepiej obrabować bank albo jakieś inne miejsce. By zabawić się w profesjonalnego złodzieja najbardziej przydadzą ci się:
1. Rękawiczki - by nie zostawić odcisków palców.
2. Kominiarka - (najlepsza w komplecie z jakimś dresem) by nikt nie rozpoznał twojej twarzy jakby kamery coś złapały (jeśli ktoś cię tak zobaczy udawaj drilowca)
3. Karabin maszynowy - idealny do wywołania zamieszania, gróźb i wielu innych życzy.
4. Łom - do otwarcia sejfu.
5. Kumpel bankier/ochroniarz - jako informator.
6. Bus - by spieprzyć z miejsca zbrodni.A teraz ciocia krok po kroku pokaże ci cały plan działania.
Sprawy organizacyjne:
Razem z kumplem bankierem skołujcie kilku typa do pomocy. Dowiedzcie się którego dnia w banku będzie najwięcej szmalu. Kupcie na czarnym rynku karabin maszynowy.Przebieg akcji:
Kumpel bankier informuje was kiedy wkroczyć do akcji. Wbijacie do banku grozicie pracownikom karabinem. Zabijacie strażników, resztę zostawiacie jako zakładników. Kneblujecie ich i trochę obijacie (kumpla też, by nie wzbudzał podejrzeń) łomem wyważacie drzwi sejfu. Pakujecie kesz i spieszacie. Pakujecie się do busa i jedziecie do Sosnowca. (Białyyyy bus. On jeździ po Polsce a jego zamiary są coś złe). Chowacie się przed policją przez kilka lat po czym oznajmiacie rodzinie że wygraliście w totka i jesteście bogaci. Kumpel bankier wcześniej złożył fałszywe zeznania gdy chowaliście się w Sosnowcu. Kilka tygodni przed akcją wystawiliście busa na Allegro a gościu który go kupił zabiera go kilka dni po akcji i wywozi do Niemiec.W ten piękny sposób staliście się bogaci! Gratulacje i prowadzenia w przyszłych przestępstwach.
CZYTASZ
Poradnik mordercy
HorrorJesteś mordercą i tak bardzo kochasz swoją prace że nie pamiętasz jak się normalnie funkcjonuje? Żaden problem! Od tego tu jestem! Pomogę ci żyć „normalnie" jako morderca! (Porady do pracy też się znajdą) ❗️❗️Uwaga za dzieło odpowiada idiota i sady...