Umówiłaś się na randkę z cruchem ale nie wiesz co wziąć ze sobą. Spokojnie ciocia Immortalis przybywa z pomocą.
1. Scyzoryk. Najlepiej taki wielofunkcyjny. Malutki, ładniutki, nic dodać nic ująć. Jakby kto pytał można powiedzieć że służy jako otwieracz do piwa😏
2. Lina. Jakby twój wymażmy chłopak z tindera okazał się pedofilem, zawsze możesz go przywiązać do krzesła lub drzewa (zależy co będzie pod ręką). Ewentualnie można mu nią walnąć kilka razy po ryju, tak dla uspokojenia.
3. Knebel. Jak już przywiążemy typa do krzesła warto go zakneblować. Wtedy mamy już gwarantowany sukces a zwyrol nie będzie problemem.
4. Gaz pieprzowy. Jeśli jakaś lafirynda będzie chciała odbić ci Mareczka (czy jakiegoś innego Kazika). Jebnij jej gazem pieprzowym po oczach. Już więcej nie odważy się na niego spojżeć (nie będzie miała jak☺️).
5. Miecz świetlny. Kto wie może twój ideał jest fanem gwiezdnych wojen albo co gorsza, jest wojownikiem jedi. Bez problemu pokonasz typa i zajmiesz jego miejsce w zakonie.
6. Miotacz ognia. Umówiłaś się na romantycznego grila, ale twój chłopak zapomniał zapalniczki. Żaden problem! Wyciągnij z torebki (albo z gaci, jak wolisz) miotacz ognia. Rozpal ognisko i od razu upiecz cztery kilo kiełbasy. Duzi chłopcy lubią sobie pojeść😏
7. Armatę. Chcesz mieć cyce jak donice by przypodobać się Sebie z wioski obok. Wsadź sobie do stanika armatę! Cyce będą większe niż mama Seby a ty będziesz się nimi dumnie chwalić. Jeśli jednak na wasze spotkanie wprosi się jakaś szmata. Wyjmuj armatę i celuj w jej głowę. W ostateczności można strzelać w dupę. Tak by dupę wywiało na drugi koniec polski a reszta ciała została na miejscu.
8. Czerwoną szminka + Proszek usypiający na 5 minut. Dolej mu Proszek do drinka, a gdy zaśnie, pomaluj usta szminką. Następnym krokiem, jest pocałowanie go na szyi lub poliku. Później gdy się obudzi, laski będą wiedzieć, że tego chłopa tylko Ty możesz całowaćOto 8 życzy które OBOWIĄZKOWO trzeba mieć ze sobą na randce. Bez nich to nie będzie to samo
CZYTASZ
Poradnik mordercy
HorrorJesteś mordercą i tak bardzo kochasz swoją prace że nie pamiętasz jak się normalnie funkcjonuje? Żaden problem! Od tego tu jestem! Pomogę ci żyć „normalnie" jako morderca! (Porady do pracy też się znajdą) ❗️❗️Uwaga za dzieło odpowiada idiota i sady...