10. Nauczycielka

14 2 1
                                    

Baba od majcy wstawiła ci szmatę ze sprawdzianu? To nie problem! Przybywamy z pomocą. Podmieńcie jej wodę na rozpuszczalnik.
Ewentualnie przebij jej oponę w aucie i wylej jej benzynę.
Jeśli chcesz zniszczyć jej całe życie wrób ją w morderstwo. Złap jakiegoś randoma i zamknij go w szkolnej piwnicy. Zabij go. Ogarnij odciski palców nauczycielki i odciśnij je na jego ciele. Dla lepszego efektu ukradnij jej jakąś rzecz i podrzuć niedaleko ciała. Ona trafi do więzienia a ty spokojnie podporządkujesz sobie jej następcę.
Jeśli natomiast nie po prostu chcesz jej zrobić na złość, podstaw jej nogę na schodach.
Zależy ci na jej śmierci? Chcesz by umarła w najgorszy możliwy sposób. Zabaw się w another. Podłuż parasolkę i zepchnij ją ze schodów.
Aż tak bardzo jej nienawidzisz? Żaden problem. Stwórz jej fejk konto na IG. Zmontuj jej zdjęcia tak by była rozebrana. Podeślij link do jej konta dyrekcji i po problemie.
Wypala co gałki oczne gdy tylko ją widzisz. Zaciągnij ją do ciemnej uliczki i zadźgaj. Jej ciało możesz wrzucić do stawu albo spal. Ewentualnie możesz podpalić jej dom ale do dość ryzykowna opcja.
Pragniesz jej śmierci, upokorzenia. Dosyp jej ziółek do herbatki. Przy dobrych wiatrach może nawet wykituje.

NixMundo To moja nowa asystentka w tej historii. Jest zajebista i pomaga mi testować wszystkie sposoby😏

Poradnik mordercy Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz