Zorba Adam

3.8K 189 7
                                    

Helloooo Ben geldim beni özleyenler burada mı bakayım evet güzel bir bölümü buraya bırakıyorum sizde hemen oy verme butonuna basıyorsunuzz ilham almam lazım 🤤🤫

Genç kız arkasını döndüğünde şaşkınca karşısında ki adama bakıyordu. MASSİMO ise kızın zarafeti karşısında şaşırmıştı. Çok güzel olmuştu. Sonra gözleri tüm bedeninde gezdiğinde sağ yanağı hafifçe dalgalanmıştı.

MASSİMO yerine oturduğunda kızın oturması için sağ tarafındaki boş yeri gösterdi.

“Otur!”

Demişti.

Mia adamın emir kipi ile seslenmesine iyice gerilmişti. Ama susmaktan başka çaresi yoktu. Büyük bir özgüvenle yürüyüp adamın dediği  yerin tam tersine oturmuştu. MASSİMO’nun çatık kaşları iyice çatılmıştı. Bu kızın sözsüz bir baş kaldırısı idi aslında.

Gözleri kızın giyindiği bej rengi pantolonu parçalamak ister gibi bakıyordu. Tüm bedeni resmen gerilmişti. Ama sakin olması gerekiyordu bunu biliyordu. Çünkü ceylan o kafese girmek üzeriydi.

“Evet dinliyorum sizi Alfonso Bey.”

Kızın o güzel ağzından kendi adını duyan adamın tüm vücudu kasılmıştı.

“İş için başvuru yapmışsınız işe başlamanız uygundur.”

“İki gün önce buraya mülakata geldim ve hiçte kibar olmayan tavırlarla aynı zamanda üslupla karşı karşıya kaldım.”

“Ne gibi?”

MASSİMO’nun ses tonu bir anda daha boğuk bir hale geldi. O sinirlenmiş miydi acaba? Hadi canım bu dediği yüzünden değildir. Bu adam hep sinirli sanki.

“Uygun olmadığımı.”

MASSİMO birkaç saniye kızın gözlerinin içine bakıp sonra ağır ağır başını salladı.

“Anladım ama ben uygun olduğunuzu söylüyorum şirket bana ait olduğuna göre benim sözümün üstüne kimse söz söyleyemez.”

Sanki söyleyeni sikecek gibi.

“Hangi departmanda başlıyorum peki?”

“Benim asistanım olarak.”

Mia şaşkınca adama baktı.

“Ne?”

MASSİMO rahatça omuzlarını silkti

“Şu anda şirkette bu pozisyonda eksik var.”

Piç resmen ya bu işi kabul edersin ya edersin diyor.

“Ama ben anlamam ki asistanlıktan.”

“Anlamayacak bir şey yok ben gerekli her şeyi sana anlatacağım ne yapman gerektiğine kadar.”

MASSİMO çekmeceyi çekip içeriden küçük bir kitapçık tarzı bir şey çıkardı.

“Al bakalım.”

Mia adamın uzattığını aldığında elindekine baktı.

“Bu ne?”

“Bu şirkette yasak olan şeyler.”

Bu adam ciddi miydi? Bunun için kitapçık mı yapmıştı? Ahh gerçekten kafayı yemişti burası askeriye falan mıydı acaba?

“İyi ezberle eğer bir hatan olursa kovulursun.”

Mia derin bir şekilde yutkundu kesinlikle bu gece yatmayıp onu ezberleyecekti. Yoksa bu adam onun peşini bırakmazdı.

“Tamam Alfonso Bey.”

MASSİMO (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin