Mia

3.7K 128 3
                                    

Helloooo oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ❣️

MASSİMO arkasını döndüğünde kızın orada olmadığını fark etmişti. Bir anda yaşlı adamın yanından ayrıldı.  Burası İtalya’nın suç oranı yüksek olan bölgesiydi. Hırsla ellerini saçlarına geçirdi.

"Kafama sıçayım nasıl getirdim onu buraya!

Panikle ileri doğru gittiğinde gördüğü manzara karşısında bedeni sinirle titredi.

Mia adamın saçını bırakması için son kez konuşmuştu.

"Saçımı bırak!"

"Ooo kızıl afet bide cesur Orax görüyor musun?”

"Görüyorum bide görmediklerimizi merak ettim."

Orax denilen adam Mia’ya doğru yürüdüğünde ellerini göğüslerine dokunmak için kaldırdığında yüzüne yediği darbe ile geri geriye düştü. Mia o anda MASSİMO'nun geldiğini görünce eğlence ikiye bölündüğü için mutsuz olmuştu. Mia saçını tutan adamın karın boşluğuna dirseğini geçirmesiyle adamın bir anlık nefesi kesilmiş elini saçından çekmişti. Mia adama doğru dönüp bu kez bacağını tam kasık arasına koymuştu. Adamın dudaklarından öyle bir acı dolu bağrış çıkmıştı ki MASSİMO bile şaşkınca kıza bakıyordu.

"Her kuşun eti yenmez bir daha da aynı boku yemeye götün yemez zaten. "

Tekrardan bir tekme daha atınca  ancak hırsını almış olmuştu Mia. Sonra hırslı gözleri MASSİMO'ya dönmüştü oda yerde ağzı burnu kanlar içinde olan adama baktı. Sonra kaşları iyice çatıldı.

"Ben halledecektim ne diye karıştın!"

MASSİMO şaşırmıştı. Ne yani kızı beladan kurtardı bide üstüne fırça mı yiyecekti. Sikerler böyle işi.

"Önemli değil."

Dedi MASSİMO sanki kızın teşekkür etmesi gerektiği imayı sokmak ister gibi.

Mia ise adama doğru yaklaşıp saçlarını ona doğru savurup yanından geçip gitmişti. Nedense bu MASSİMO'nun çok hoşuna gitmişti kız farkında mı değil mi bilmez ama resmen MASSİMO'ya cilve yapmıştı. Ve aslında adamın en hassas noktası cilveydi.

MASSİMO ise telefonundan birini arayıp yerdeki adamları kaldırması için talimat verdi. Sonra adamlara son kez bakıp kızın arkasından ilerledi. İlerleyen zamanlarda kızı eve bırakmıştı MASSİMO.

Mia ise nedense bu adamın yanında olmakta gayet mutlu hissediyordu. Böyle olmaması lazımdı içindeki o kimsesiz yere bu adamın dokunmasını istemezdi. Mia arabadan inecekken aklına gelen durumla tekrardan arabanın kapısını kapattı. MASSİMO ise kıza doğru bakmıştı.

"Ben teşekkür ederim."

"Ne için?"

Mia ellerinde olan yeşil gözlerini bu kez adamın gri gözlerine çevirdi.

"Para için Sayın MASSİMO başta vermezsiniz diye düşündüm sonra hesabıma yatınca şaşırdım."

"Çalışanım olduğun için yardım etmek görevim."

"Neden o parayı istediğimi sormadınız bile."

"Beni ilgilendirmez diye düşündüm."

Adamın bu kadar düşünceli tavrına hayran kalmıştı. Evet ukala adamın tekiydi hatta kendini beğenmişlikte fazlaca vardı. Ama iyi biriydi ne kadar bunu gri puslu gözlerinde saklamaya çalışsada görünüyordu.

"Babam için."

Dedi Mia daha fazla devam edip edemeyeceğini bilmiyordu. Sonra bir anda dili çözüldü ve ilk kez birine anlatmak istedi. Gözleri adamın gözlerinden çekti. Ve konuşamaya başladı.

MASSİMO (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin