Chapter - 8

104 7 0
                                    

Zan a rei tawh em avang chuan Dr. Robert a chuan Hospital a riak mai tur chuan minti a mahsela in ka ngaihtuah emmai tiin ka hnial thei ta hram.

Hospital atanga ka chhuak chu thli thhawk dan chuan ka tiril a ti khur a ka thau ah chuan min man tlat a, ka haw lo mai dawn mi ti a ka in ngaihtuah lai chuan inah thil tih tur atam tiin keimah leh keimah chu ka in hnial leh ta a.

Kawng a ka kal te chu, thla eng mawi tak chuan ka kalna tir chu a chhun bik niin ka hria a, thangvansangâ si-ar leng zawng te chuan min thlir reng angah ngaiin ka hlau em em lo hle.

In chu ka thleng ve thuai a, dar 11:00 p.m. a rik tawh vang nge, thalai bike khalh phur bak kawngah chuan hmuh tur an awm lo hle, in chu hawng rawk rawk in ka lut ta nghal a, ka luh hnu chuan kawngka chu ka kalh leh ta nghal a.

Ruak a in phelh chuan bathroom lam ka pan ta a, darthlalang ah chuan in en in, ka mit bui lûk leh ka awm ka bnute chung lawka love bite lo awm chu ka duhlo hle, engtia awm thei nge ti a ka ngaihtuah lai chuan Lalmuanawma hming rawn lang nalh in ka thinrim kher mai.

Huiham! tiin ka inbual chhun zawm ta nghal a, reilo te hnuah zo thuai in ka in ha mawlh mawlh a, common room a reels ka en mai mai lai chuan kawngka kik ri avang chuan ka phu zawk.

Tun anga mi lo kal chu mak ka ti hle, tu tak maw nianv ti a tukverh atanga bih ka tum chuan ka hmu mai thei silo, Lalmuanawma pum rua a an em avang chuan ka phhur hle mahsela amah nitur chuan a inthlahrung ve tho awm si a chuloah ka haw tur tih pawh ka hrilh lova ti a ka ngaihtuah lai chuan rawn kik leh in.

Fimkhur tak chuan ka hawng ta a, ka phu hman dawrh, Lalhmingsanga niin, khar leh mai ka tum chu a dang hneh viau, a hnung atang chuan a thianpa chu rawn lut thutin ka phu zawk ka tawlh hnu riai riai.

Lalhmingsangan min rawn hnek chu ka lo in dang hman hlauh, a thianpa chuan kawngka chu kalh in min rawn hnek tum chu ka hnek let fak, Lalhmingsanga chuan ka pumah chuan min rawn petin ka kun nghal.

Ana lutuk chu ka pum chu ka dawm vawng vawng, ka sama ah chuan Lalhmingsanga chuan lo man in, "Iva reh ve hura?" ti a ka hmai ah tak chuan a chil chu chhak in, ka thinrim lutuk chu a khabe atang chuan hnek chho in, a in dawm ve vawng vawng, mahsela a na tawk lo ani mahna.

Ka sam ah chuan lo thram leh in a thianpa pawh chuan ka hmai lo hnek in ka zawi tawh viau, ka kut khinghnih chuan trawn in min bawk tir ta a, chet ngaihna awm lo chu tal ta vak vak in, khawi lamah, ka in tal awk fauh tih tur ang vel ani.

Ka kekawr chu phelh in ka kekawr te pawh chu an thleng ta, ka thhin phu dup dup chu a ring ngang mai, "Zawngho, ti suh u, duhtawk ru!!!" ti a ka au chu an thinrim sauh emaw titur chuan ka ka chu an rawn hup ta a.

Ka mittui chu a luang leh riai riai ta, Lalhmingsanga'n a thun lai chu na tak chuan tuar tlawk tlawk in a thianpa lah chuan ka hmai chu rawn tat nawk nawk in ka ten hlawih hlawih.

Ka rilru chuan Pathian chu ka au mawlh mawlh, Lalmuanawma lokal thut se te tih chuan ka ngaihtuah vung vung, Lalbuatsaiha pawh chu alo haw hma lutuk chu ka dem ngawih ngawih.

Ka mawng na lutuk chu, ka ka hup lo e tichuan ka theih tawp chuan au in, ka mittui pawh chu danrual anilo, Lalhmingsanga chuan ka chhung ah chuan tla in a duhtawk atih chuan ka hmai ah te chuan rawn tat leh in, ka mittui karah chuan meng tawk tawk in ana vawng vanwg mai.

A thianpa chuan dim hlek lo chuan rawn thhun leh in, ka taksa pawh chuan chet zai reng a rel thei tawh lo, darkar chenve dawn hnu ah chuan ani pawh a tlak hnu chuan a duhtawk chu hmu in a in ha mawlh mawlh a.

Ka maimit chhing vawng vawng, tiang em em hian ami ka tawrh bik dawn le? tiin ka inzawt hial, ka taksa mai nilo ka thhunlung chhungril chu hriau in a chhun mawlh mawlh ang chuan na in, ka mittui far zawng chuan ka thinrim sauh.

Ka kut phhuar na chu phelh in chet erawh ka thei lo, ka taksa min sawisak na leh duhlo chunga min sual avang chuan ka chau lutuk chu thi angah ka in ngial hial tawh.

"Aw Lalpa tinge hetiang ka tawrh bik le?" ka zawhna awm chhun leh chhana hmu miah lo tur chu ani awm e.

Chau hnawk chuan mu in, kalo muhil ta a, zing ka thhawh chuan zan hmasa lama thilthleng chu ngaihtuah loh ka tum pauh leh ka rilru ah a lang nasa si.

Mittui bawk chu luang leh riai riai in, an chet na te chu ka thhian fai ta a, ka zawi ngawih ngawih ani. Dr. Robert a chu call in Hospital a ka kal theih loh tur chu ka hrilh ta a. Min hrethiam tak chuan awle tiin kan dah ta a.

Inah chuan nileng chuan awmin kawngka pawh chu ka kalh thlap a, in awhhlum mai te chu duh vanwg vawng in, mahni a invih te chu ngaihtuah chhuak in, mahse Pathianin a duhtaka min siam te anisi a inthah em chu ka ngam leh silo. Ka rilru na lutuk chu ka tap leh ta zawih zawih a, hreawm tak chu ani.

Ka mawng atang chuan thi te chu rawn chhuak leh thut zel in ka insu ngun malh malh hle, ka khum ah chuan tuar tlawk tlawk in, ni lo veiin, thla te hial alo ni leh ta, ka vun te chu ka hmun thheih chinah chuan var vek in thisen nei tawh lo ang mai ka ni, ka cher in ka dawldang em em bawk.

Ka in lainat mahsela ana ani, ana. Lalmuanawma rawn la lang lo mawlh chu ani ka thinrim bawk si engmah tihtheih ka neih loh ka natpui emem mai chu.

Kawngka tichhe ri chu ka hriat tawp ber niin êng var ka hma ah chuan ka hmu a, enge ti a ka pan hnaih chuan a hla tial tial a, ri chu awm lo ang tluk nimahse ka beng ah chuan a ri ring kher mai.

"Bawiha, bawiha, bawiha!!"
Lalbuatsaiha au thhawm ani, ka meng riai riai a, room êng lutuk chu ka chhing leh nghal, Lalbuatsaiha chuan a kut lum tak chuan min vuanin keipawh chuan ka chelh nghet sauh.

Nui suk in,"I rawn haw elaw?" tiin ka phun suk a, a mittui chu dan ve a tum hram hram, "Umm" ti chuan khhur hlak hlak chuan min chhang a. Ka lung a chhe kher mai.

Tiang em em hian animaw kalo tawrh. Pathian min hmangaih ang hian in hmangaih let ila tumah hi dam reilo an awm bik lovang.

Chhingkhual Thalenghera (Season 3)Where stories live. Discover now