5

9 1 0
                                    

Yoongi-(evet onu tanımıyordum ama düşüncelerim... ahhh şüphelenmeden edemiyorum işte .yapamıyorum ve bu endişenin gereksiz olduğunuda  biliyordum .)

Yoongi--( yerimde duramayıp ayaklanmış ve pencereye doğru ilerlemiştim. Camdan ormanlık alanda sonunu göremediğim engebeli yolda gözlerim sarıyı arıyordu ama ona dair bir şey göremeyince tam arkama dönüp gidecekken yolun kenarındaki eğrelti otlarının bir kısmının ezilmiş olduğunu görmüştüm.)

Yoongi--( birinin oradan geçtiği çok belliydi.gözlerimi kısarak daha ileriye doğru baktığımda sarının bedenini görmüştüm buna bağlı olarak kaşlarım otomatik olarak çatılırken harekete geçip ceketi alıp çıkmıştım.)

Yoongi--( ezilmiş olan eğrelti otlarının üzerinden geçip hızlı adımlarla yürümeye başlamıştım . Etrafa göz gezdirdiğimde aynı ferah havasıyla dalları uçuşan çam ağaçları rüzgarla beraber dans ediyordu sanki . Evet sonbahar mevsimindeydik )

Yoongi--( gözlerimi etraftan çekip sarıya çevirdiğimde sarının görüş acımda olmadığını farketmiştim.nereye gitmişti bu şimdi ?)

Yoongi--( ayşs cidden . Az önce ilerideydi nerey-)

Jimin-- ah !

Yoongi--( büyük ihtimalle sarıya ait bir inleme sesiyle dahada hızlanmıştım. Çok geçmeden görüş açımda jimini gördüğümde koşar adımlarla dahada yaklaşmıstım ona . Her adımımda dahada yaklaşırken ona yardım etmekte olan Jin 'i görmüştüm. )

Yoongi--( onların yanına gittiğimde ikisinin bakıslarıda bana dönmüştü.biraz endişeli görünmeye çalışmış ardından jiminin diğer kolundan destek olarak tutup konuşmuştum.)

Yoongi--iyimisin ?

Jimin-- evet de sen-

Yoongi-- ( soracağı soruyu bildiğimden lafını yarıda kesip konuşmuştum .)

Yoongi--elin kanıyor

Jimin-- önemli birşey değil

Yoongi-- ( bakışlarımı jiminden çekip jin'e hızlıca bir bakış atmıştım . Bakışlarımdan ne dediğimi anlamış olucakki gözlerini kacırmıştı)

Jimin-- ben tekrardan özür dilerim gerçekten sizi orda öyle  görünce bir an

Jin-- önemli değil

Yoongi--( aralarındaki konuşmayı daha fazla sürmemesi adına konuşmuştum.)

Yoongi-- böyle gidibilicekmisin ?( dediğimde jimin bakışlarını ayaklarına indirmiş ardından başını usulca sağa sola sallamıştı.)

Yoongi-- anladım. O halde sen benle geliyorsun ( demiş ardından dönmüştüm. Tam adımımı atmış gidiyorken arkamdan mırıldanır şekilde konuşmuştu.)

Jimin-- ayağım acıyor seninle gelemem

Jin-- istersen be-

Yoongi--( Jin'e tekrar bir bakış atmıştım . Jin yine lafını yarıda bırakmak zorunda kalırken ben jiminin koluna girip hafif hafif yürütmeye başlamıştım bile .)

Yoongi--( ayağı zaten burkulmuştu ve tekrar üstüne düşünce daha kötü olmuştu. İşime gelirdi bu benim .bir iki gün doğru düzgün yurüyemiceğini düşünüyordum. En azından birkaç gün rahatsız edilmem diye düşündüm.)

Yoongi--( arkama bir bakış atmıştım.gözlerim jin'i ararken onu tam yanımda yürürken bulmuştum. )

Yoongi--( göz devirip gözlerimi önüme dikmiştim. Tam 7 dk süren yürüyüşün ardından evimin önüne gelmiştik .jin'e kaç göz işareti yapıp gitmesini söylediğimde bana değişik imalarda bulunmaya başlamıştı . Pes edip onuda içeriye aldığımda önümden kıkırdayarak geçmişti.)

Yoongi--( içeriye geçtikten sonra jimini koltuğun birisine yavaşça oturtup jin'in yanındaki koltuğa oturmuştum.)

Jimin--şey telefonumun şarjı bitmişte telefonunu kullanabilirmiyim

Yoongi-- ımm maalesef benim telefonumunda şarjı az . Jin ?

Jin-- benimkini kullan

Yoongi--( Jin hiç düşünmeden telefonu sarının eline tutuşturduğunda jimin müsade isteyerek mutfağa geçmişti.)

Yoongi--( ona telefonumu emanet edicek kadar salak değildim daha neyin nesidir onu bilmiyorum. Jimin biraz bizden uzaklaştığında jin'in yanına gidip fısıldar bir şekilde konuştum.)

Yoongi-- sen ne arıyorsun burda ben sana demedimmi buraya birdaha gelme diye ?!

Jin--yoongi amma büyütüyorsun hee ben gelmesem senin uğriyicağınmı var . Hem o kim manita felanmı ?

Yoongi-- boş boş konuşmayı bırak Jin o sadece ... yani bana soru sormak için gelmiş

Jin-- ne konuda

Yoongi--( Jin 'in kulağına yaklaşıp birşeyler fısıldadıgım da anladığını belirtmek için kafasını aşağı yukarı sallamiştı.)

Jin-- şüphelendimi peki ?

Yoongi-- bilmiyorum .

Jin-- hadi ama nasıl bilmiyorsun davranışlarından felan hi-

***

Flower'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin