10

6 1 0
                                    

Jiminden devam *

Jimin--(gözlerimi yavaş yavaş araladığımda kendimi yine aynı yerde bulmuştum. Penceresiz ve soğuktu . )

Jimin--( etrafta gözlerimi biraz daha gezindirdiğimde banyonun kapısı acılmıstı. O burdamıydı?)

Jimin--( kapıdan çıktığında göz göze gelmiştik ne yapıcağımı bilemeyip gözlerimi kaçırmıştım. O ise tekrar odadan çıkıp gitmişti. )

Jimin--( bu sefer nereye gitmişti şimdi bu ? Neden hala yapmasını beklediğim şeyi yapmıyordu ? Beni öldürücek sanmıştım.)

Jimin--( bundan sonra ne olucaktı ? Benim için ne planlıyordu ? )

Jimin--( ondan şüphelendiğimde çok kararlıydım öldürücektim onu .ama öldürememiştim. Zaten benim bir katili öldürme hayalinde olmam sadece komikti .)

Jimin--( onu gücümle alt edemeyeceğim belliydi .onu zekam ile yenmem gerekiyordu. Yanlış bir hamlede bulunarak akilsızlık etmiştim.)

Jimin--( çok geçmiydi peki? Hala bir şansım olabilirmiydi? Babamın intikamını alabilirmiydim?)

Jimin--( sanmıyorum)

Jimin --(birden kapı acıldığında irkilmiştim. Elinde  bir tepsiyle önüme gelip yatağın üstüne bırakmıştı . Başımı başka yöne çevirip istemediğimi belirtmiştim. )

Yoongi-- bunu yemezsen birdaha yemek getirmeyeceğim.inatlık etmede ye şunu

Jimin--...

Yoongi-- sarı-

Jimin-- bana sarı demeyi kesmelisin !( yüzüne karşı bağırdığımda birşey demeyip kapıdan çıkmaya hazırlanırken göz teması kurmadan saatine bakmış ardından konuşmustu)

Yoongi-- yarım saat'in var .

Jimin--( konuşmasıyla elimi başımın iki yanına götürüp başıma masaj yapmaya başlamıştım. Şuan çıldırmamak için zor duruyordum . İşine gelen sorularıma cevap veriyor gelmeyenleri ise sanki duymamış gibi kestirip atıyordu )

Jimin--( o çıktığında önümdeki tepsiye bakmıştım .evet dün geceden beri hiç bir şey yememiştim.mallık yapıp tabiki bunları yememezlik yapmicaktım. Enerjiminde yerinde olması gerekiyordu .değilmi ?)

Jimin--( yerimde dikleşip çöp stick'i alıp pirinç toplarından bir tanesini alıp yemiştim bibimbap'tanda biraz atıştırıp tekrar pirinç topundan yemiş ve tepsiyi kenara itmiştim.)

Jimin--( yarım saat'e yakın bir süreden sonra geri kapı acıldıgında ona bakmamıştım bile .tepsiyi biraz incelediğinde tepsiyi eline almış ve komidinin üstüne koymuştu gelip önümde durduğunda bakışlarımı ona doğrultmustum. Elindeki bir ilaç ve suyu bana uzatınca yatakta geri gitmiştim .)

Yoongi-- sadece daha hızlı iğilesebilmen için

Jimin-- ona ihtiyacım yok

Yoongi-- al ve iç

Jimin-- git burdan

Yoongi-- sen içene kadar gitmiyorum

Jimin-- içmiyorum ( kararlı bir şekilde konuştuğumda elindeki ilaçla üstüme gelmeye hazırlandıgında hemen ağzımı açıp konuşmuştum. )

Jimin--sakın

Yoongi-- madem bana güvenmiyorsun neden getirdiğim yemeği yedin

Jimin-- alakası yok ben sadece gerek duymuyorum .

Yoongi-- bana güveniyorsun yani

Jimin-- ...

Yoongi-- herneyse içmiyorsan içme .herhangi bir ağrın olursa buraya koyuyorum .

***

Flower'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin