6

8 1 0
                                    

Yoongi-- ( jiminin tekrar buraya geliyor olduğunu görünce jin'in bacağını cimcikledim. )

Jimin-- ...

Yoongi-- noldu bakmıyormu ? ( jimin başını yere eğip başını sağa sola salladığında göz devirip ayağa kalmistım. )

Yoongi-- annen veya ablan abin yokmu ?

Jimin--annem araba kullanmayı bilmiyor .ablamda maalesef gelemez

Yoongi-- ( hehh gel bide bununla uğraş .)

Yoongi-- ne yapmayı planlıyorsunuz peki?

Jimin-- bilemiyorum

Jin -- ee burda kal

Yoongi--( Jin'in söylediği şeyle gözlerim sonuna kadar açılırken ona dönmüştüm kas göz işareti yapıp susmasını söyledim ama Jin beni umursamadan jiminin yanına doğru gitti ve tekrar konuştu.)

Jin-- çekinme lütfen dışarısı soğuk ve şu saatten sonrada buradan taksi geçmez

Yoongi-- ( jimin başını yerden kaldırıp bana baktı . Ben ise göz delirmemek için zor tutup konusmustum. )

Yoongi-- istersen kalabilirsin

Jimin-- peki arkadaşım dönünceye kadar burada kalırım

Jin -- güzel o halde ben kaçar

Yoongi-- nereye

Jin-- öyle biraz arkadaşlarla dışarıya cıkıcaz.

Yoongi--( hızlı adımlarla ceketini giymekte olan Jinin yanına gitmiştim. Kulağına tehditler savurmus ardından her cümlemin sonunda nokta gibi duran  kufürlerimide eksik etmemiştim .)

Yoongi--( Jin evden çıkıp gittiğinde kapıyı hızlıca çarpmıstım. Arkamdaki beden korkmuş olucakki yerinden sıcramistı . )

Yoongi--( arkama döndüğümde karşımda beyaz ince uzun kazağını aşağıya doğru çekiştiren bir bedenle göz göze gelmiştim .böyle gözüme çok farklı gelmişti . Yarım saat önceki hallerinden eser yoktu .)

Yoongi--( öylece birbirimize bakarken sarı çekingen bir tavırla konuşmuştu.)

Jimin--şey . lavabo ne tarafta

Yoongi-- beni takip et (yanından geçip koridorun sonundaki kapıyı işaret ettim .)

Jimin --teşekkürler

Yoongi--( arkama dönmüş tekrar salona gidecekken yüz hatlarında bir şey dikkatimi çekti .yuzünde zoraki bir şey vardı anlamdıramadıgım . Koridora tekrar dönüp baktığımda lavabo ışığının açık ve kapınında kapalı olduğunu görmüştüm. )

Yoongi--( birseyden emin olmam lazımdı. Koridorda hızlı adımlarimla ilerleyip kulağımı kapıya dayamıştım . Herhangi bir ses duyamayınca kapıyı tıklattım . Tıklatmamla yukarıdan bir ses duymuştum.)

Yoongi-( evet . Tahminlerimde yanılmamistım. Benden şüpheleniyordu ...)

Flower'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin