9

5 1 0
                                    

Jiminden devam *

Jimin--( dedikleriyle kendime gelip ayak bileklerimi ondan çekmeye çalışmıştım . O ise buna karşılık bileğimden sıkmıstı .bileğimin sızısıyla kollarımdaki güçte çekilmişti sanki .)

Jimin--( terleyen avuç iclerimi umursamadan ayağımı ondan çekmeye çalışmıştım bırakmayıp bana bakmaya devam ettiğinde konuşmuştum.)

Jimin--seni pislik ! Katil ! Bırak ayağımı bırakk

Yoongi-- çok uğrastırmicaksın. Bu iyi

Jimin--ne ?

Yoongi--ayağa kalk gidiyoruz

Jimin--( bileğimi bıraktığında bacağımı kendime çekip sarılmıstım. O bana üstten bakarken dolu gözlerimle konuşmaya başlamıştım.)

Jimin-- benidemi öldürüceksin ? Benidemi babama yaptığın gibi ağaca asıcaksın ? Be-

Yoongi-- şşş

Yoongi-- sadece dediklerimi yap .kalk ve beni takip et

Jimin--kalkamiyorum

Yoongi--...

Jimin--(  ayağım acıdığı için istesemde kalkamadım.ayağıma bakıp titrediğimde bu titremenin açık çamdan içeri giren soğuk rüzgardan değilde benim her harektimi takip eden yoongi olduğunu adım gibi biliyordum )

Jimin--(  yoonginin bakışları ayağımı buldu ve iç geçirip beklemediğim bir şeyi yaptı.)

Jimin--( evet , şuan onun kucağındaydım ve ben kendimi sıktıkca sıkıyordum o ise rahattı .şuan hicbirşeyi düşünemiyordum çünkü ayak bileğim feci şekilde acıyordu )

Jimin--( dayanamayarak acıyla gözlerimden yaşlar gelmeye başladığında iç geçirip adımlarını dahada hızlandırdı.)

Jimin--( o odadan çıkıp başka bir odaya geldiğimizde beni yatağa bırakıp dolaptan birsey çıkarıp oda yatakta oturdu eline aldığı kutuyu yanına koyup ayak bileğimden tuttu ve kendine yaklastırdı )

Jimin--( bunu yaptığında ağzımdan küçük bir inleme kaçmasıyla gözleri bir anlık beni bulmuştu.kutudan bir kaç krem, sargı bezi çıkarmıştı . Bileğime kremi sürmeye basladıgında krem soğuk gelmişti tenime.kremi yaymaya basladıgında dişlerimi sıkıp ses çıkarmamaya calıstım. )

Jimin--( kremi iyice yaydıgında üstünden sargı beziyle sarmıştı . Ayağımı yavaş hareketlerle düz şekilde uzattığında bana bakmadan odadan çıkmak için adımlarken kendimi tutamayip konusmuştum)

Jimin--neydi şimdi bu ?( konuştuğumda umursamadan adımlamaya devam ettiğinde tekrar konuştum )

Jimin-- ne yapmaya çalısıyorsun sen ?! Söylesene

Yoongi--ben gidiyorum gelene kadar uslu uslu otur

Jimin--( konuştuktan sonra kapıyı örtüp çıkmıştı.cok olmadan odaya tekrar girip kapının önündeki kiliti aldı ve arkadan kilitledi ben ise sadece bakıyordum.)

Jimin--( kendi kedime küfürler savurup yatağa sinmiştim . Ayağım hala acıyordu  oyüzden hiç hareket ettirmemeye çalısıyordum. Hiç uyumamışımtim oyüzden gözlerim beni zorluyordu .ama uyumamam lazımdı evet ,uyumamam lazımdı. Uyumam-...)

***

Flower'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin