Sakin bir şekilde konuştuğumda sarı kabullenmek istemez gibi başını sağa sola sallıyordu . Bir anda adamın üstüne atlayarak nabzını kontrol etmeye başlamıştı . Gözleri adeta bir yıldız gibi parıldadığında bana bakmış ve konuşmuştu.
Jimin-- yaşıyor . Hissediyorum
Yoongi-- ne
Ona bir deliymiş edasıyla bakmayı kesip tekrar nabzını kontrol etmiştim . Nabzının atmadığından emin olduğumda göz devirip sarıya bakmıştım.
Bir an önce şu deliyi evine yollasam iyi olucaktı çünkü bu durum beni iyice sinirlendirmeye başladı.
Jimin-- y-yaşıyor dimi . Ölmedi . Dimi ?
Tam konuşmak için ağzımı aralıyacaktımki ambulans ve polisin buraya geldiğine işaret bir siren sesleri yankılanmıştı.
Çok sürmeden polis arabaları etrafı sardığında ayağa kalkıp korkmuş bir şekilde bakmaya başlamıştım. Polisler arabalardan inip ölen kişi etrafında toplanıp sarıyı sakinleştirmeye çalışıyorlardı.
Ambulansta yakınlarda durup indiklerinde yerde bakmaya tenezzül bile etmediğim böceği sedyeye alıp götürmeye başlamışlardı .
Sarı ,sedyenin arkasından koşup oda ambulansa bindiğinde gözlerimi çekmiştim . Birkaç polis yanıma gelip sorular sorup ambulansın arkasından gitmişti .
Gözlerimi devirip 2. Kez esnemiş ve arkama dönmüştüm . Evime doğru adımlayıp içeriye girmiştim .evime girdiğimde adımlarımı merdivenlere doğru çevirmiştim. Merdivenlerden çıkıp odama girdiğimdeyse kendimi yatağa atmıştım .
Pencereme konmuş kargalar siyah olan gözleriyle tamda olduğum bölgeye bakıyorlardı. Gülümsedim
Yatakta rahat bir pozisyona gelip gözlerimi kapatmıştım ...
***2 hafta sonra
Tık tık tık...
Tık tık
Tık tık tık tık ..
Rahatsız edici ses kulaklarıma iliştiğinde yastıkla kulaklarımı kapatmaya çalışmıştım ama bu lanet olası ses ısrarla devam ediyordu .
Yatağımdan bir hışımla kalkıp odamdan çıkmış ve merdivenlerden inmiştim. Hızla kapıya yönelip açtığımda ağzımı açmış aklıma ilk gelen küfürü savurucaktımki gelenin o sarı olduğunu görmemle ağzım açık kalakalmıştım.
Niye gelmişti yine o sarı ?
Açık olan ağzımı kapatıp sarıyı baştan aşağı süzmüştüm. Gözlerin altı kıpkırmızı olmuş dokunsan ağlayacak gibiydi .
Yoongi-- birşeymi oldu neden geldiğinizi hala söylemediniz ?
Jimin-- soracağım bir kaç soru vardıda rahatsızlık verdiysem özür dilerim
Yoongi-- vermediniz. Sorabilirsin ( dediğimde sarı etrafına bakınmış kendi kendine birşeyeler fısıldamıştı. Sesi çok kısık olmasına rağmen duymuştum onu . İç çekip dudaklarımı aralamıştım. )
Yoongi-- istersen içeriye geçelim havalar bihayli soğudu
Jimin -- olur
Yoongi--( göz devirip önüme içeri aldıktan sonra kapıdan sağa sola dönüp etrafa baktım. Nedense bu alışkanlık olmuştu bende .)
Yoongi--( sarıyı içeriye aldıktan sonra onu salona kadar eşlik etmiş ardından birşeyler içermisin diye sormuştum o ise çatallı çıkan sesiyle 'hayır ' demişti)
Yoongi--( beraber koltuklara oturmuştuk o aklındaki sorularla dalıp dalıp giderken yine konuşmayı benim başlatmam gerektiğini anlamış ve konuşmuştum. )
Yoongi-- ne sormak istiyorsan sorabilirsin çekinme lütfen .
Jimin-- ah , hayır çekindiğimden değil sadece . Sadece babamı o şekilde görmek ...
Yoongi--( ah , hayır)
Yoongi--( gözlerj yavaş yavaş dolmaya başladığında yavaş yavaş ona yaklaşıp titreyen ellerini istemesemde destek olarak sıkmıştım. Bunu hissettiğindeyse dolu olan gözleri zorda olsa kısılır gibi olmuştu .)
Jimin-- üzgünüm, buraya kendimi hazırlayıp öyle gelmem gerekirdi .
Yoongi-- hayır lütfen öyle düşünmeyin ben bundan rahatsız değilim( konuştuğumda sarı elleriyle gözlerindeki yaşları silip oturuşu dikleştirmiş ardından konuşmuştu.)
Jimin-- bakın biliyorsunuzki sizin bu evinizin yanınızda bulunan ormanlık alanda babamı ölü olarak buldum. Evet ölmesi beni baya etkiledi onun acısını hala yaşıyorum ve bu uzun sürede devam edicek bir acı ... ve bu acı babamın sadece ölmesi değil. Babamın vahşice öldürülmesi ...
Yoongi-- daha açık konusurmusunuz ?
Jimin--hangi cani babama bunları yaptıysa onu bulmak ve kendi ellerimle adalete teslim etmek istiyorum .
Yoongi-- pekii. Ama bu sizin göre-
Jimin-- hayır benim işim elimde olsa onu gördüğüm yerde parçalara ayırmak isterdim ama ben onun kadar cani bir pislik değilim
Yoongi-- istemek yapmanın yarısıdır derler ( ciddi bir şekilde kurduğum cümlelerimin arasından donup kalan sarıya baktığımda bunu fazla sürdürmeden hemen gülümseyip konuşmustum. )
Yoongi-- şaka yapıyordum .
Jimin-- ah, hahaha öylemi bir an ciddisiniz sanmıştım ama dediklerinizde bir yandan haklısınız .
***
Sevde okuyon dimi lan skksksksksksk
Bak rüyana girerim okumazsan 😊