8

6 1 0
                                    

Jiminden devam *

Yoongi-- senin başıma bela açacağını biliyordum

Jimin--( yonginin konuşmasıyla artık emin olmuştum ve bıçağı tekrar kaldırmaya çalışmıştım ama çok sıkı tutuyordu .)

Jimin--( elbette bir katile karşı gelecek yapıda değildim ama şuan içinde olduğum durum başka bir şey gerektirmiyordu en azından kendimi savunmalıydım ve zaman kazanarak burdan kaçmam lazımdı . Ona söylediklerimi ben bile ciddiye almamısken onun alması saçma olurdu ben bir cana kıyacak kadar aşağılık değildim olsam bile yapamazdım. )

Jimin--( dolabın köşesinde beni sıkıstırmıştı.beni dışarı çıkarmak için diğer kolumdan tutup yere atmıştı. Beklemediğim bir şekilde bacaklarımda ve burkulan ayağımda ağrı hissetmiştim . Bunları hesaba kattığımı söylemezdim ki zaten katmamıştım. )

Jimin--( elim bileklerimi bulmuştu yerde burkulan ayağımın 3. Kez üstüne düşmemin verdiği acıyla kıvrılmistım.)

Jimin--( o ise bunu umursamadan yerdeki bıçağı almış ardından eline bakmıstı . Bakışlarını tekrar bana doğrulttuğunda geriye doğru gitmeye başlamıştım.  Evet galiba ayağa kalkamicaktım. Harika !)

Jimin--( sürünerek kapıya doğru giderken ayağımdan bir kuvvet gitmeme engel olmuştu arkama baktığımda yerde çömelmiş eğlenir gibi burkulmuş ayagımın bileğinden tuttugunu görmüştüm.)

Jimin--( endişeyle geriye çekilmeye çalışmamdaysada bileğimden sıkmıstı bu canımı öylesine acıtmıstıki gözlerimden bir yaş daha eksilmişti .)

Jimin--( ama o umursamadı bile aksine beni bileğimden tutup çekmişti . Kaygan zeminde Ona doğru kaymıstim. )

Jimin--( neredeyse ağlayacakken babamın ormandaki parcalanmiş bedeni geldi aklıma . Gözlerimdeki yaşları silip tekmemi savurmuştum.  Beklememiş olucakki geriye doğru yalpalandı. Kendimi ondan hızla çekip daha hızlı emeklemeye başladım ama burkulmuş ayağımla vurduğum tekme sadece dengesini kaybetmesini sağlamıstı  oyüzden ellerinin tekrar bileğimi bulması çok sürmemişti. )

Jimin--( beni geriye doğru sertçe çekip Saçımı tuttuğunda hicbirsey yapamayıp sadece öylece beklemek zorunda kalmıstım. Elleri bileğimdeyken gücümü toplayamıyor onun verdiği acıyla mantiklı düsünemiyordum. )

Yoongi-- ne sanıyorsun sarı . Bu kadar çabuk kaçabileceğinimi ? Denemeye değmez bile bu sana sadece zarar verir .

Yoongi-- dediğim gibi . İnsan ne yaparsa kendine yapar . Babanın o  halde olmasınında benim değil onun suçuydu.ve bunun peşine düşüp zamanımı boşa harcamada senin suçun öyle değilmi?

Jimin-- bu . Bu sana öldürme hakkını tanımaz .ben hiçbirsey yapmadım. Ha tabikide peşini bırakmayip araştıracaktım benim bunu bilmek istemem çok doğal seni sorunlu pislik

Yoongi-- madem doğal ,madem bunu yapman çok doğal öyleyse neden bu haldesin hiç düsündünmü?

Yoongi-- senin hatandı . Ben sana evimi kurcala demedim ki kurcalamadan önce sana zarar verme düşüncelerinde değildim ama nedense şu yarım saatlik arada büyük değişiklikler oldu bunun sebebi ben değilim . Sensin

Jimin-- manyak mısın lan sen !? Gelip herkezi öldürüceksin sonrada onların suçuydumu diceksin ! Orusbu çocuğu seni !

Yoongi--hala mantıklı olman gerekirken sen burda öfkene yenilip önce  benim harekete geçmemi beklemen ne kadar doğru sarı ?

***

Flower'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin