Deel 2

331 14 6
                                    

Pov Marloes
Ik loop naar mijn kluisje om boeken om te ruilen als mijn kluisje dicht word gegoeit. De barbiepoppen staan er. Luister schatje zegt de leider Anisa. Justin word van mij hij verdient niet zo een lelijk bollig meisje als jij sist ze. Fleur en Ilona moeten zoals gewoonlijk weer lachen om haar. Luister barbie ik denk dat justin liever mij heeft dan een plastice barbie zoals jij. Ik gooi mijn kluisje hard dicht en loop weg. Schatjee roept Justin door de kantine. Ik zwaai hij rent op mij af. In die shirt die hij aan heeft zie je zijn spieren jezus hot. Hij zoent me. Vanavond uit trek wat sexy aan schatje fluisterd die en knijpt in mijn billen.

Die avond

Dana en ik lopen naar de club. De andere bleven thuis want ze hadden niet zoveel zin. Justin staat voor de club met een vriend te roken. Heee zeggen Dana en ik tegelijk. Hoii zegt Justin. Zijn vriend knikt en stelt zich voor als Damian. Je ziet er goed uit zegt Justin en duwt me tegen de muur. Hij zoent me en zuigt op mijn onderlip. Ik duw hem van me af en loop uitdagend naar binnen. Dana en ik bestellen een wodka. Justin staat met meisjes op de dansvloer. Een paar minuten later. Ik loop naar de wc. Ik hoor gekreun ah lekker seks hebben op de wc denk ik. Als ik uit de wc komt zie ik Justin en een meisje. Whatte fuck zeg ik hardop. Justin schrikt op en doet snel zijn broek omhoog. Ik sta te kijken met tranen in mijn ogen. Marloes waarom blijf oh laat maar zegt Dana die binnen komt. Jij, jij bent een fucking lul roep ik. Marloes ik. NEE ROT OP HET IS UIT!! En kom me niet opzoeken zeg ik en trek Dana mee naar huis.

Populair not love, but a lot of love (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu