Pov Marloes
Ik Marloes zeg ik. Aaaaah wat doet een meisje hier roept een jongen. Jai gast dit meisje werd door een jongen bijna inelkaar geslagen. Marloes? Hoor ik een meisje roepen. Omg Marloes wat doe jij hier gilt Dana. Justin zucht ik. Wat deed die klootviool sist ze. Ik zie Jai staren naar Dana. Oh zegt Dana nu als ze Samuel ,Kaj en Jai ziet. Ik ben Dana en jullie lacht ze. Ik ben Kaj en dat is Samuel voor dat Kaj zijn zin kan afmaken zegt Jai, en ik ben Jai wowor. Jai hmm zegt Dana, ohgod die word verliefd denk ik. Maar uh even over die Samuel hij mag er ook wel wezen denk ik. Halllooo aarde aan Loesjeee en ik zie een hand voor mijn gezicht zwaaien. We kunnen ook verder praten in de kantine zegt Dana en trekt Jai mee. Ik schud mijn hoofd en loop die gekken achterna. Heee ik dacht al waar blijven die nou lacht Edisona. We gaan bij brechje en edisona zitten. Nou vertel eens wie is Justin vraagt Samuel. Dana vertelt alles aan brechje en edisona. Hij zeg ik en knik naar een groep jongens. Ik ga hem zo hard slaan he zegt Samuel en wil opstaan. Dat ga je niet doen sist Kaj. Justin en ik hadden iets zeg ik. Ohh zeggen de jongens in koor. Waarom is die zo kwaad op je? Nou Dana en ik gingen uit met Justin en Damian een vriend van Justin, echt een klootzak voegt Dana eraan toe. Hij zat al met meisjes te klooien op de dansvloer maar toen ik naar de wc ging hoorde ik gekreun dus ik dacht, lekker seks hebben op de wc toen ik klaar was zag ik Justin met zn broek naar beneden staan te neuken met een hoertje.. ( sorry voor de taalgebruik) ik heb het uitgemaakt en nu is die boos. Waarom is die boos op jou dan? Vraagt Jai. Ja moet je hem vragen zeg ik. Als we het net over de duivel hebben daar zal je hem net hebben zegt Brechje. Marloes kan ik je spreken? Vraagt Justin. Vertel zeg ik. Ja onder vier ogen. Ik ga ergens anders zitten met Justin. Schatje ik bedoelde het niet zo ik was dronken ik wist niet wat ik deed. Dus je weet ook niet meer wat je net deed in de wc sis ik. Ik was boos op mezelf en reageerde het op jou af.
JE LEEST
Populair not love, but a lot of love (B-Brave)
FanfictionEen populair meisje genaamd Marloes heeft met een jongen Justin. Justin is heel knap maar er zijn dus ook veel meisje die met Justin flirten. Als Justin vreemd gaat veranderd alles. Justin word boos op Marloes omdat ze weggaat bij hem. Dan komt Samu...