Deel 24

259 14 16
                                    

Pov Dioni
Ik word wakker met vreselijke koppijn. Whaaatte fackk heb ik gehad! Ik zie Brechje op een matras naast mij liggen op de grond. Ze word langzaam wakker. Goeiemorgen liefje. Ze reageerd niet en kijkt me boos aan. Was het meisje beter dan mij fluisterd ze hard genoeg zodat ik het hoor. Hoe bedoel je? Dioni je lag te wippen met een wijf in mijn huis en mijn bed zegt ze. De herinnering komt weer boven. Brechje ze heeft me vol gezopen. Ze gaf een pilletje. Ik het spijt me stotter ik.

Pov Brechje
Dioni ik wist het al wel dat ze jou heeft vol gezopen. Je krijgt een kans!! Dioni laat zich vallen op mij en kust me overal. Je bent mijn schatje!

Pov Edisona
We lopen verder. Schijnt mijn broek echt door vraagt Marloes. Ze loopt iets vooruit en ik kijk. Nee hoor ze zeiden het waarschijnlijk gewoon om aandacht te krijgen zeg ik. Ik zie Kaj en Samuel met 2 meisjes staan. Ik trek Marloes terug en we blijven staan kijken. Zet je zonnebril op dan zegt Marloes. Ik zet mijn zonnebril op. Samuel geeft het meisje een tongzoen en even later Kaj ook. Hufter sist Marloes. Ze zijn allemaal het zelfde mompel ik. We lopen ze voorbij. Hoi Kaj en Samuel zegt Marloes bitchie. Ze schrikken. We lopen kont schuddent door. We zitten bij de mac omdat het kan. Er komt een knappe jongen hierheen om het eten te brengen. Aljeblieft Dames. We lachen en zeggen dankjewel. Omg zegt Marloes en gaat zitten zodat haar haar voor de gezicht valt. Samuel en Kaj komen binnen fluisterd ze. Kut ze hebben ons gezien zegt ze nu wat harder.

Pov Marloes
Ze gaan een tafel naast ons zitten als ze hebben bestelt. De knappe jongen komt nu hier heen zonder mac kleren. Hallo dames zegt die. Hoii zeg ik terug en Edisona momelt ook iets. Tom zegt die en steekt zijn hand uit. Marloes zeg ik en dit is Edisona zegt Edisona grappig. Nou ik ga weer verder doeii zegt Tom. We gooien onze resten weg. We lopen weer verder naar mijn auto. Godver vloek ik als ik zie dat Samuel en Kaj onze kant op komen en ik mijn sleutel niet kan vinden. Samuel gaat voor me staan. Zoek je dit vraagt hij en zwaait met mijn auto sleutel. Tyf op sis ik en probeer mijn sleutel te pakken. Hij doet zijn arm omhoog zodat ik het niet kan pakken. Ik leg mijn hand op zijn buik zodat ik niet omval en ga op mijn tenen staan. Sam verdomme vloek ik. Ik heb eindelijk mijn sleutels gaat die voor mijn auto deur staan zodat ik niet kan in stappen. Ik sla mijn armen over elkaar. Was het lekker zoenen met die wijf zeg ik

Pov Edisona
Was het lekker zoenen met dat wijf hoor ik Marloes zeggen. Kaj staat nog steeds voor me en ik heb altijd nog niks gezegt. Schatje het betekende niks zegt Kaj. Ik sla hem met platte hand op zijn wang. Samuel ik zeg het je flikker op voor dat het uit de hand loopt zegt Marloes boos. Wat wil je doen dan zegt Samuel lachend. Ik zeg het je als Marloes slaat doet het pijn heel pijn ik kan het weten! Marloes slaat met vuist op zijn wang en daarna nog met platte hand en stapt de auto in. Kaj aan de kant sis ik. Nee. Ja. Nee. Ja. Nee. Ik zucht. Ik kom wel naar jou als ik wil praten fluister ik en duw hem aan de kant. Rijden schat roep ik naar Marloes. We rijden weg. Poehh irritante ik onderbreek Marloes voordat ze dingen gaat zeggen waar ze spijt van krijgt. Maar volgens mij zoende die meisjes hun hoor zeg ik. Ja en ze gingen er in mee sist Marloes nog boos. Hoe gaat het met je vraag ik dan maar. Het is moeilijk om van die pillen af te blijven maar ik voel me niet meer dik ofzo. Mooizo zeg ik blij. Ik word gebeld. Kaj...

Kaj: Liefje laat het me uitleggen.
Ik: Wat valt er nog uit teleggen.
Kaj: Die meisjes het waren fans en zoende ons.
Ik: Je ging er anders mooi in mee.
Kaj: Zag je verdomme niet hoe ze ons vast hadden!
Ik: Kom vanavond naar mijn huis spreek je daar later

Zonder op antwoord te wachten hang ik op.

Pov Marloes
Ik zeg Edisona af bij haar huis en rijd naar mijn huis. De auto van Samuel staat er al. Ik loop naar binnen en zie Dana en Samuel in de kamer praten. Hoii zeg ik blij tegen Dana en kijk dood naar Samuel. Ik laat mijn tassen vallen op de grond. Wat heb je allemaal gekocht roept Dana. Laat het je straks wel even zien! Ik kijk naar Samuel en zie nu pas dat hij een schaafwond van mijn ring bij zijn oog heeft en een rode wang. Dana loopt naar boven. Heb ik dat gedaan vraag ik en wrijf met mijn duim over zijn wang en oog. Hij knikt. Sorry zegt hij. Nee ik moet sorry zeggen zeg ik. Ik zoen hem en hij zoent mij

Pov Kaj
Godver Edisona doe open roep ik en ram op de deur met mijn vuist. De deur gaat langzaam open door Edisona met rode traan ogen. Ze stormt in mijn armen en huilt en huilt. Het is goed liefje zegt ze snikkend. Ik wil je niet kwijt zegt ze daarna. Ik jou ook niet! Ik hou zoveel van je zeg ik. Ze zoent me en ik zoen haar. Laten we douchen en gaan slapen zegt ze. Ik trek mijn kleren uit en spring onder de douche. Later komt Edisona er ook aan. Ik was haar haren en zij die van mij. Ze slaat een handdoek om haar mooie lichaam. Ze kijkt in de spiegel en smeert een creme op haar gezicht ik doe alleen een boxer aan en kruip in bed. Edisona komt met een shirt van mij en we vallen langzaam in slaap.
-------

Okayyy 1010 woorden! Ik dacht laat ik het eens lang maken hu. ❤️

Populair not love, but a lot of love (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu